David Guetta Feat. Kelly Rowland – When Love Takes Over
大衛庫塔&凱莉羅蘭 – 當愛佔領一切

[Verse 1]
It's complicated, it always is
感情是如此難分難解,卻一直是如此
That's just the way it goes
但也因如此這才叫做愛
Feels like I've waited so long for this
感覺似乎期待已久就是為了這個
I wonder if it shows?
我不禁想著,如果愛真的出現在我身邊了?

Head underwater, now I can't breath
整個人沉浸在愛的浪潮裡,我無法呼吸
It never felt so good
從來沒有過這麼棒的感受
'Cause I can feel it coming over me
因為我可以感覺到愛包圍著我
I wouldn't stop it if I could
我絕不會拒絕這樣的感受

[Hook]
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
You know you can't deny
你知道你無法拒絕
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
'Cause something's here tonight
因為今晚這會有愛苗叢生

[Verse 2]
Give me a reason, I gotta know
給我一個理由,我要知道
Do you feel it too?
你是否也感受到愛苗在我們心中生長著?
Can't you see me here on overload?
你難道看不到我已經迫不急待了嗎?
And this time I blame you
所以這次我把責任推到你身上

Mm, looking out for you to hold my hand
嗯~想像著你牽著我的手時
It feels like I could fall
那感覺就像我願為你沈淪
Now love me right like I know you can
現在就用心好好愛我,我知道你一定做的到
We could lose it all
就讓我們淪陷在愛裡

[Hook]
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
You know you can't deny
你知道你無法拒絕
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
'Cause something's here tonight
因為今晚這會有愛苗叢生

[Bridge]
Tonight, tonight, tonight, tonight (x4)
今晚,今晚,今晚,今晚

And I'll be loving you all the time, it's true
我會永遠愛著你,我說真的是真的
'Cause I want to make it right with you
因為我想要與你成為天造地設的一對

When love takes over, when love takes over (x3)
當愛佔領一切,當愛佔領一切
When love takes over
當愛佔領一切
Over (x10)
一切

[Hook]
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
You know you can't deny
你知道你無法拒絕
When love takes over, yeah
當愛佔領一切,耶
'Cause something's here tonight
因為今晚這會有愛苗叢生

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()