Adele – One And Only
愛黛兒 – 唯一

[Verse 1]
You've been on my mind
你一直在我心裡
I grow fonder every day
喜歡你的感覺一天比一天還要更深
Lose myself in time
我迷失了自己
Just thinking of your face
只因想著你的臉

God only knows
只有上帝才知道
Why it's taken me so long
為什麼我花了這麼長的時間
To let my doubts go
才不再疑慮
You're the only one that I want it
你才是我真正唯一想擁有的

I don't know why I'm scared
我不知為何我會如此害怕
Cause I've been here before
因為我以前也曾走到這一步
But every feeling, every word
但每個感覺,每個說過的字
I've imagined it all
我都在心裡自己演過
You never know, if you never try
如果你不踏出那一步,你永遠也不會了解
To forgive your past, and simply be mine
放掉你的過去,單純的成為我的唯一

[Hook]
I dare you to let me be, your
你敢不敢讓我成為,你的
Your one and only
你的唯一
I promise I'm worthy
我保證我值得
To hold in your arms
讓你抱在懷中
So come on
所以就
And give me the chance
給我一次機會
To prove that I'm the one who can
去證明我就是那個可以
Walk that mile
走進你的心裡
Until the end starts
直到將你的心門打開

[Verse 2]
If I've been on your mind
如果我也曾經在你心裡
You hang on every word I say
你總是用心的聽著我說的每一個字
Lose yourself in time
你迷失了自己
At the mention of my name
只因有人提起了我的名字

Will I ever know
我從來都不知
How it feels to hold you close
將你抱緊的感覺是什麼
And have you tell me
請告訴我
Whichever road I choose you'll go
無論我如何選擇未來的路,你會跟著我一起走

I don't know why I'm scared
我不知為何我會如此害怕
Cause we've been here before
因為我們也曾走到這一步
Every feeling, every word
每一個感覺,每一個說過的字
I've imagined it all
我都在心裡自己演過
You never know, if you never try
如果你不踏出那一步,你永遠也不會了解
To forgive my past, and simply be mine
放掉我的過去,單純的成為我的唯一

[Hook]
I dare you to let me be, your
你敢不敢讓我成為,你的
Your one and only
你的唯一
I promise I'm worthy
我保證我值得
To hold in your arms
讓你抱在懷中
So come on
所以就
And give me the chance
給我一次機會
To prove that I'm the one who can
去證明我就是那個可以
Walk that mile
走進你的心裡
Until the end starts
直到將你的心門打開

[Bridge]
I know it ain't easy
我知道這並不簡單
Giving up your heart
讓你卸下心防
I know it ain't easy
我知道這並不簡單
Giving up your heart (nobody's perfect)
讓你卸下心防(沒人是完美無缺的)
I know it ain't easy (trust me, I've learned it)
我知道這並不簡單(相信我,我真的懂了)
Giving up your heart (nobody's perfect)
讓你卸下心防(沒人是完美無缺的)
I know it ain't easy (trust me I've learned it)
我知道這並不簡單(相信我,我真的懂了)
Giving up your heart (nobody's perfect)
讓你卸下心防(沒人是完美無缺的)
I know it ain't easy (trust me, I've learned it)
我知道這並不簡單(相信我,我真的懂了)
Giving up your heart (nobody's perfect)
讓你卸下心防(沒人是完美無缺的)
I know it ain't easy (trust me, I've learned it)
我知道這並不簡單(相信我,我真的懂了)
Giving up your heart
卸下你的心防

[Hook]
So I dare you to let me be, your
所以你敢不敢讓我成為,你的
Your one and only
你的唯一
I promise I'm worthy
我保證我值得
To hold in your arms
讓你抱在懷中
So come on
所以就
And give me the chance
給我一次機會
To prove that I'm the one who can
去證明我就是那個可以
Walk that mile
走進你的心裡
Until the end starts
直到將你的心門打開

Come on

And give me the chance
給我一次機會
To prove that I'm the one who can
去證明我就是那個可以
Walk that mile
走進你的心裡
Until the end starts now
直到現在將你的心門打開

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()