Maroon 5 – Won’t Go Home Without You
魔力紅 – 非妳不可

[Verse 1]
I asked her to stay but she wouldn't listen
我開口求她留下別走,但她卻充耳不聞
And she left before I had the chance to say
當我有機會開口告訴她時,她卻已轉身離去
The words that would mend the things that were broken
一字一句想要修補我們之間的關係
But now it's far too late she's gone away
但現在她已離開,一切都回不去了

Every night you cry yourself to sleep
每個夜晚妳獨自一人哭著入眠
Thinking why does this happen to me?
想著為什麼這樣的事情會發生在我身上?
Why does every moment have to be so hard?
為什麼每一刻都讓人如此難受?
Hard to believe it
難以相信

[Hook]
It's not over tonight
今晚還尚未結束
Just give me one more chance to make it right
就再給我一次挽救的機會
I may not make it through the night
也許我撐不過今晚
I won't go home without you
沒有妳我絕不會離去

[Verse 2]
The taste of her breath, I'll never get over
她身上的氣味,我從來也無法接受
And the noises that she made kept me awake, oh
還有那些她發出的噪音,總是讓我難以入睡,噢~
The weight of the things that remain unspoken
那些放在心裡,從未開口說的事情
Built up so much, it crushed us every day
不斷快速的累積,每日將我們倆的關係壓垮

Every night you cry yourself to sleep
每個夜晚妳獨自一人哭著入眠
Thinking why does this happen to me?
想著為什麼這樣的事情會發生在我身上?
Why does every moment have to be so hard?
為什麼每一刻都讓人如此難受?
Hard to believe it
難以相信

[Hook x2]
It's not over tonight
今晚還尚未結束
Just give me one more chance to make it right
就再給我一次挽救的機會
I may not make it through the night
也許我撐不過今晚
I won't go home without you
沒有妳我絕不會離去
Ohhh
噢~

[Bridge]
Of all the things I've felt I've never really showed
對我來說所有事情就像從沒發生過一樣
Perhaps the worst is that I ever let you go
也許最糟糕的事情就是我放手讓妳走
I should not ever let you go, oh, oh, oh
我真的不該放手讓妳走,噢,噢,噢

[Hook x2]
It's not over tonight
今晚還尚未結束
Just give me one more chance to make it right
就再給我一次挽救的機會
I may not make it through the night
也許我撐不過今晚
I won't go home without you
沒有妳我絕不會離去

I won't go home without you (x3)
沒有妳我絕不會離去

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()