close


Live


Birdy - Wings
柏蒂 - 展翅高飛

[Verse 1]
Sunlight comes creeping in
陽光悄悄的灑進
Illuminates our skin
照亮我們的肌膚
We watch the day go by
眼看日子一天一天過
Stories of all we did
一同渡過的點點滴滴
It made me think of you
不禁讓我想你
It made me think of you
不禁讓我想你

Under a trillion stars
在浩瀚無垠星星下
We danced on top of cars
在車頂上跳著舞
Took pictures of the stage
拍下許多美好回憶
So far from where we are
一直到這個時候我們走到這階段
They made me think of you
過去的點點滴滴總是讓我想你
They made me think of you
過去的點點滴滴總是讓我想你

[Hook]
Oh lights go down
噢~燈光盞盞熄滅
In the moment we're lost and found
在此刻我們找回了失去的所有
I just wanna be by your side
而我只想在你身旁
If these wings could fly
要是擁有這些事物能讓我們展翅高飛
For the rest of our lives
一同度過餘生

[Verse 2]
I'm in a foreign state
我感到自己不像自己
My thoughts they slip away
心靈出現分歧
My words are leaving me
說出的話言不及義
They caught an aeroplane
語意搭上飛機遠遠飛走
Because I thought of you
因為我滿腦子都是你
Just from the thought of you
腦子裡滿滿都是你

[Hook]
Oh lights go down
噢~燈光盞盞熄滅
In the moment we're lost and found
在此刻我們找回了失去的所有
I just wanna be by your side
而我只想在你身旁
If these wings could fly
要是擁有這些事物能讓我們展翅高飛

Oh damn these walls
噢~該死的隔閡
In the moment we're ten feet tall
在此刻我們目無旁人
And how you told me after it all
在一切之後你如何吐露心聲
We'd remember tonight
我們會將今晚牢牢記住
For the rest of our lives
一同度過餘生

If these wings could fly
要是擁有這些事物能讓我們飛翔

[Hook]
Oh lights go down
噢~燈光盞盞熄滅
In the moment we're lost and found
在此刻我們找回了失去的所有
I just wanna be by your side
而我只想在你身旁
If these wings could fly
要是擁有這些事物能讓我們展翅高飛

Oh damn these walls
噢~該死的隔閡
In the moment we're ten feet tall
在此刻我們目無旁人
And how you told me after it all
在一切之後你如何吐露心聲
We'd remember tonight
我們會將今晚牢牢記住
For the rest of our lives
一同度過餘生
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()