Jessie J – Sliver Lining (Crazy ‘Bout You)
潔西J – 幸福鑲邊(瘋狂愛上你)

[Verse 1]
Call me crazy
他們都說我瘋了
In a world when no one, no one understands
在這世界上沒有一個人,沒人能懂我
It good to finally find someone, someone who can
很開心的是終於遇到了他,能真正懂我的他
You know me, better than I know myself
你甚至比我還懂我自己
Don't care what they say, don't care what this world thinks
不在乎他們說些什麼,不在乎這世界怎麼看待我們
We got each other that's all we need
我們心中所想要的只有彼此
And you show me
而你讓我知道
I don't need nothing else
我不再需要任何事物

Call me crazy
說我瘋了
Call me a fool, uh~hu
說我是個傻瓜,嗚~嗚
Call me crazy
說我瘋了
Maybe it's true
也許這是事實

[Hook]
But I'm crazy 'bout you
但我瘋狂愛上了你
Crazy
瘋狂
I'm crazy 'bout you
我瘋狂愛上了你
I'm crazy
我瘋狂的
I can't help it, help it, uh
我深深陷入,深深陷入,嗚~
Nothing I can do
完全無法自拔
I'm crazy
我瘋狂的
Crazy 'bout you (crazy, crazy, crazy, crazy)
瘋狂的愛上你(瘋狂,瘋狂,瘋狂,瘋狂)
And I love it, 'cause I know, you're crazy 'bout me too
我愛自己如此的深愛著你,因為我知道你也深深的愛上了我

[Verse 2]
When I lose my mind
當我失去理智
When I'm a total mess
就算我把自己搞的一團遭
I stop 'cause you still think I'm the best
我停下腳步,只因為你至始至終認為我是最棒的
And I love you
Even when you're a wreck
就算你是個偏執狂,我也依然愛你

Call me crazy
說我瘋了
Call me a fool, uh~hu
說我是個傻瓜,嗚~嗚
Call me crazy
說我瘋了
Maybe it's true
也許這是事實

[Hook]
But I'm crazy 'bout you
但我瘋狂愛上了你
Crazy
瘋狂
I'm crazy 'bout you
我瘋狂愛上你
I'm crazy
我瘋狂的
You're my silver lining
你就是我的幸福
You make the light come through
你讓我充滿了幸福的光環
I'm crazy
我瘋狂的
Crazy 'bout you (crazy 'bout, crazy 'bout, crazy 'bout, crazy 'bout)
瘋狂的愛上你(瘋狂的愛上,瘋狂的愛上,瘋狂的愛上,瘋狂的愛上)
And I love it, 'cause I know, you're crazy 'bout me too
我愛自己如此的深愛著你,因為我知道你也深深的愛上了我

[Bridge]
And when this world tries to tear us down
當這世界想將我們擊潰
They never will, they'll never break us apart
他們永遠也做不到,他們永遠無法把我們拆散
'Cause they ain't crazy at heart
因為他們沒有如此瘋狂的心念

Call me crazy
說我瘋了

[Hook]
Crazy 'bout you
瘋狂的愛上了你
I'm crazy
我瘋狂的
I'm crazy 'bout you
我瘋狂的愛上你
I'm crazy
我瘋狂的
I can't help it, help it (I can’t help it baby)
我深深陷入,深深陷入(我深深陷入之中,寶貝)
Nothing I can do (nothing I can do)
完全無法自拔(完全無法自拔)

I'm crazy
我瘋狂的
Crazy 'bout you, yey~ey
瘋狂的愛上了你,耶~耶
And I love it 'cause I know (and I love it)
我愛自己如此的深愛著你,因為我知道(我愛自己如此的深愛著你)

But I'm crazy 'bout you
但我知道我瘋狂的愛上你
I'm crazy
我瘋狂的
I'm crazy 'bout you
我瘋狂的愛上你
(I'm crazy, crazy, crazy 'bout you baby
(我瘋狂的,瘋狂的,瘋狂的愛上你,寶貝
Crazy, crazy, crazy 'bout you baby)
瘋狂的,瘋狂的,瘋狂的愛上你,寶貝)
You're my silver lining (you are my silver lining)
你就是我人生中的一線希望(你就是我人生中的一線希望)
You make the light come through
你讓我充滿了幸福的光環

(Call me crazy) (x4)
(說我瘋了)
I'm crazy
我瘋狂的
Crazy 'bout you
瘋狂的愛上你
And I love it 'cause I know you're crazy 'bout me too
我愛自己如此的深愛著你,因為我知道你也深深的愛上了我

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()