Live


Chipmunk Feat. Esmee Denters - Until You Were Gone
Chipmunk&Esmee Denters - 直到你不在身邊

[Intro]
Oh whoa oh oh oh oh oh oh
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢
Oh whoa oh oh oh oh oh oh (C.M.)
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢(C.M.)
Oh whoa oh oh oh oh oh oh (baby girl)
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢(寶貝女孩)
Oh whoa oh oh oh oh oh oh
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢
Check
注意

[Verse 1 - Chipmunk]
If I had all the money in the world
就算我擁有全世界所有的財富
I still couldn't buy me a brand new girl I love
我始終無法買到我真心愛的女孩
Too much clubbing, not enough loving
太多派對,沒辦法放下真心戀愛
Too much shopping (too much), too busy chasing this thriller
太多走馬看花(太多),太忙著去追尋令我興奮的事物
Who's now took a lost on your winner
現在是誰讓你這贏家套上輸家的稱號
Sitting there singing this song like
坐在那唱著這首歌就像
You never know what you've got 'til it's gone like
你永遠也不會知道你擁有的事物消失的感受

[Hook - Esmee Denters]
Damn, I wish I would've seen it coming
該死,但願我能遇見它會來臨
Cause I blink for a second and you caught me slipping, Oh, Oh, Oh
因為我的一時盲目,你抓到我劈腿,噢,噢,噢
Now we're done before we even started
現在在我們開始之前,就已宣告結束
Didn't know how much I missed you
難道你不知道我有多麼的想你
(Didn't know how much I would miss you
(難道妳不知道我會多麼的想妳
I messed up the perfect picture)
我把我們美麗的未來搞砸了)
Until You Were Gone, gone, gone (x3)
直到你不在身邊,不再身邊,不再身邊
(Until you were gone) (x2)
(直到妳不在身邊)
I didn't know how much I missed you
我不知道我會這麼的想你
Oh whoa oh oh oh oh oh oh
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢
Oh whoa oh oh oh oh oh-oh
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢

Let me go, Yeah
讓我走吧,耶

[Verse 2 - Chipmunk]
And look still I'm here
看看我仍還在這
She left me with no idea
想不通她為何會離開我
I just don't get it, it's kinda weird
我只是搞不懂,這實在是有些奇怪
How you took off quicker than my career (than my career). it's kinda left (it’s kinda left)
妳怎麼能從我付出一切之中脫離的如此快(我付出的一切)就這麼樣離開(就這麼樣離開)
It took a wrong man to admit he's wrong
根本就是和一個錯的人在一起,要他承認他的確是錯的人
Still can't do it, I just put it in a song
但我始終無法這麼做,所以我將一切都放在歌中
So don't correct me, I know that I'm wrong
但仍無法讓我成為對的人,我知道我始終是那錯的人
(I just need love)
(我只是需要愛)
I'm too stuck in my ways (too stuck)
我只是太糾結於我自己的個性(太糾結)
And I know this ain't helping me change
我也知道這不會幫助我改變自己
Sitting there singing this song like
坐在那唱著這首歌就像
You never know what you've got 'til it's gone like
你永遠也不會知道你擁有的一切消失的感受

[Hook - Esmee Denters]
Damn, I wish I would've seen it coming
該死,但願我能遇見它會來臨
Cause I blink for a second and you caught me slipping, Oh, Oh, Oh
因為我的一時盲目,你抓到我劈腿,噢,噢,噢
Now we're done before we even started
現在在我們開始之前,就已宣告結束
Didn't know how much I missed you
難道你不知道我有多麼的想你
(Didn't know how much I would miss you
(難道妳不知道我會多麼的想妳
I messed up the perfect picture)
我把我們美麗的未來搞砸了)
Until You Were Gone, gone, gone (x3)
直到你不在身邊,不再身邊,不再身邊
(Until you were gone) (x2)
(直到妳不在身邊)
I didn't know how much I missed you
我不知道我會這麼的想你
Oh whoa oh oh oh oh oh oh
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢
Oh whoa oh oh oh oh oh-oh (Whooa)
嗚噢~嗚~噢~噢~噢~噢~噢 (嗚噢~嗚~)
Let me go, Yeah
讓我走吧,耶

[Bridge]
I'm too stressed and I'm trying not to flip
我實在太焦慮,我一直試著別讓自己衝動
I close my eyes and you're beside my lips
我閉上雙眼,卻感受到妳就在我的唇旁
So I try not to blink for one split sec
所以我試著不要讓雙眼睜開半下
Cus she bought in, and got my piece wrecked
因為她已走向不同的人生道路,讓我四分五裂

Since you left (since you left), nothing ain't right (nothing ain’t right)
自從妳離開(自從你離開),一切都不對了(一切都不對了)
Two different ways, we have to part sides
兩條不同的道路,我必須各走各的路
It's a long sighting, y'know, It ain't the same when you went missing
這是條長長道路,懂嗎?這與妳不在的時候已經不盡相同
Didn't know how much I missed you until you were gone, gone, gone
難道你不知道當你不在我身邊時我是多麼的想念你,不在,不在,不在..

Until You Were Gone, gone, gone (x3)
直到你不在身邊,不再身邊,不再身邊
(Until you were gone) (x2)
(直到妳不在身邊)

I didn't know how much I missed you
我不知道我會那麼的想念妳
(Didn't know how much I would miss you
(難道妳不知道我會多麼的想妳
I messed up the perfect picture)
我把我們美麗的未來搞砸了)

[Hook - Esmee Denters]
Damn, I wish I would've seen it coming (seen it coming)
該死,但願我能先遇見它來臨(遇見它來臨)
Cause I blink for a second (blink for a second) and you caught me slipping, Oh, Oh, Oh
因為我的一時盲目(一時盲目),你抓到我劈腿,噢,噢,噢
Now we're done before we even started (even started)
現在在我們開始之前,就已經宣告結束(開始之前)
Didn't know how much I missed you
難道你不知道我有多麼的想你

Until You Were Gone, gone, gone (x3)
直到你不在我身邊
(Until you were gone) (x3)
(直到妳不在身邊)
I didn't know how much I missed you
我不知道我會那麼的想念妳
(Didn't know how much I would miss you
(難道妳不知道我會多麼的想妳
I messed up the perfect picture)
我把我們美麗的未來搞砸了)
Until You Were Gone
直到你不在我身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()