Live


Austra - I Love You More Than You Love Yourself
Austra - 我愛你更勝於你愛自己

[Verse 1]
There is nothing in your soul tonight
今夜你的靈魂裡什麼都不存在
I only see darkness
我只看見黑暗
And there is nothing in your soul tonight
而今夜你的靈魂裡什麼都不復在
I only see darkness
我只看見虛無

The past, how thick it grows
過去,堆積的如此厚實
Shakes up, what you didn’t know
驚訝,你是否曾好好了解
Proceeding, try a little bit harder, baby
繼續,更努力點吧,寶貝
You’re indifferent
你漠不關心
You’re a stranger to what makes you feel good
抱持陌生人的態度讓你自我感覺良好

[Hook]
I love you more than you love yourself
我愛你更勝於你愛自己
I love you more than you love yourself
我愛你更勝於你愛自己

[Verse 2]
On top of it
除此之外
Pulling out the nails
拔除掉了眼中釘
In a moment of calm
在這平靜時刻
Still feels good
仍感覺很棒
But it's been so long
雖已經過了這麼長一段時間

There is nothing in your soul tonight
今夜你的靈魂裡什麼都不存在
I only see darkness
我只看見黑暗
And there is nothing in your soul tonight
而今夜你的靈魂裡什麼都不復在
I only see darkness
我只看見虛無

The past, how thick it grows
過去,堆積的如此厚實
Shakes up what you didn’t know
驚訝,你是否曾好好了解
Proceeding, try a little bit harder, baby
繼續,更努力點吧,寶貝
You’re indifferent
你漠不關心
You’re a stranger to what makes you feel good
抱持陌生人的態度讓你自我感覺良好

[Hook]
I love you more than you love yourself
我愛你更勝於你愛自己
I love you more than you love yourself
我愛你更勝於你愛自己
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()