close


Axwell - Nothing But Love
Axwell - 唯有愛獻給你

[Verse 1]
If you see me walking down the street
如果你見到我在街上散步著
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

Even if you trying to diss me
就算你嘗試著想要羞辱我
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

It don't matter if I'm riding high or low
我過的好與不好,其實都無所謂
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

No matter where I'm about to go
不管我接下來要往哪去
I got nothing but love for you
我一無所有,唯有愛獻給你

[Hook]
I got nothing but love for you (x4)
我一無所有,唯有愛獻給你

[Verse 2]
You may have a different point of view
你也許有不同的觀點
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

I don't care if it ain't the same to me
就算與我意見相左,我也不介意
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

If I see you riding high and low
如果我見到你生活過的水深火熱
(I got nothing but love for you)
(我一無所有,只有愛給你)

It don't matter what you say or do
這和你說了什麼或做了什麼都沒關係
I got nothing but love for you
我一無所有,唯有愛獻給你

[Hook]
I got nothing but love for you (x4)
我一無所有,唯有愛獻給你

you…
你...

Nothing but love for you (x8)
一無所有,唯有愛獻給你

(Got…)
(只有...)

I got nothing but love for you
我一無所有,唯有愛獻給你

Nothing but love for you (x5)
一無所有,唯有愛獻給你

I got nothing but love for you (x6)
我一無所有,唯有愛能獻給你

Nothing but love for you (x4)
一無所有,唯有愛獻給你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()