close


Live


Nathan Sykes - Kiss Me Quick
Nathan Sykes - 快給我一個吻

[Verse 1]
Baby, I've been searching
寶貝,我找尋了許久
Searching through these crowds
在層層人群之中尋尋覓覓
To maybe find someone who knows what I'm about
也許能遇見那位真正懂我的人
All these excuses, too young to settle down
種種藉口,說著太年輕不想定下來
So it's crazy what you got me doing now
因妳讓我所做的改變真的太不可思議

Hold up baby
冷靜點,寶貝
You know you drive me crazy
妳知道妳讓我因妳瘋狂
And I want everybody to know
而我要讓全世界都知道

[Hook]
I'm down
我臣服於妳
Nobody's looking right now
現在沒人注意我們
Ain't no time for messing around
沒時間讓我們猶豫
But it won't take a minute
但花不了妳什麼時間
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻
Let's act out feeling, right here
就在這一刻,放下矜持
Make this unforgettable
讓這一刻永生難忘
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻

[Verse 2]
No we don't know what tomorrow's gonna bring
不,我們無法知道明日會發生什麼事
So don't put the pause on giving everything
所以別對付出一切按下停止鍵
You got me hooked on your P.D.A.
妳的公開大方讓我深深著迷
Wait a minute, wait a minute
請等一下,請等一下
Before you go away, baby
在妳離開之前,寶貝

Hold up baby
冷靜點,寶貝
You know you drive me crazy
妳知道妳讓我因妳瘋狂
And I want everybody to know
而我要讓全世界都知道

[Hook]
I'm down
我臣服於妳
Nobody's looking right now
現在沒人注意我們
Ain't no time for messing around
沒時間讓我們猶豫
But it won't take a minute
但花不了妳什麼時間
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻
Let's act out feeling, right here
就在這一刻,放下矜持
Make this unforgettable
讓這一刻永生難忘
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻

Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻

[Bridge]
Put your lips right here
將妳的唇吻上這裡
Then your body will follow
然而妳的身體會隨著節奏跟上
Put your hands on my face
將妳的雙手貼在我的臉上
Don't worry about tomorrow
別擔心未來
Make sure you're feeling that magic
只要盡情享受這愛的魔力
Before you disappear
在妳消失之前
You got me baby
妳讓我愛上了妳寶貝
You got me baby
妳讓我愛上了妳寶貝

[Hook]
I'm down
我臣服於妳
Nobody's looking right now
現在沒人注意我們
Ain't no time for messing around
沒時間讓我們猶豫
But it won't take a minute
但花不了妳什麼時間
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻
Let's act out feeling, right here
就在這一刻,放下矜持
Make this unforgettable
讓這一刻永生難忘
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻

Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Kiss me quick baby
快吻我,寶貝
Baby come kiss me quick
寶貝快給我一個吻
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()