DEV Feat. Enrique Lglesias – Naked
DEV & 安立奎 – 赤裸

[Verse 1 - DEV]
You got a girl
你身邊有一個女孩
That doesn’t look a thing like me
她看起來完全一點都不像我
The girl, your mother always said it would be
那個女孩,你媽總是說她會成為你的另一伴
So, you could say that, you could say that
所以,你可以這樣告訴我,你可以這樣告訴我
I’m hopeless
我已無望了

[Enrique Lglesias]
But that ain’t the girl
但不會是那個女孩
That ain’t the girl I want you to be
那女孩不會是我想要妳成為的類型
The girl that keeps up
有個女孩不斷的
And I see in my dreams
在我的夢中出現
So, you could say that, you could say that
所以,妳可以這麼告訴我,妳可以這麼告訴我
I love her
我愛她

[Hook - DEV & Enrique Lglesias]
So I don’t care what they say
所以我才不介意他們說什麼
It’s our life life life
這是我們的人生,人生,人生
We can dance if we want
如果我們想,就一起相擁跳舞
Make it feel alright
讓彼此感覺很棒
Temperature’s rising
溫度不斷上升
I feel the fire
我感受到慾火在燃燒
Tonight, it’s just me and you
今晚,只屬於我與你

[DEV]
Tell me baby, will you be here when I wake up
寶貝告訴我,當我醒來時,你會在我身旁嗎
Even with no make up
就算我沒有化妝
I don’t want to fake it
我不想帶上假面具

[Enrique Lglesias]
And you don’t gotta doubt a second if I miss you
妳完全不用懷疑我我心裡是否想著妳
Everytime I’m with you
當我每次與妳在一起時

[DEV & Enrique Lglesias]
I feel naked
我感覺赤裸裸的

(Hey! I feel naked, I want it, so let me get it, you say you got it, won’t you come to get it)
(嘿!我感覺赤裸裸的,我想要你,所以就讓我得到你,你說你懂我想要什麼,那你怎麼還不過來將我得到手)

[Verse 2 – Enrique Lglesias]
If I told you girl
女孩,如果我告訴妳
Come and run away with me
來我身邊與我一起遠走高飛
Now will you throw it all away for me
妳會為了我拋棄妳所擁有的一切嗎?
I need to know that, need to know that
我要知道答案,要知道答案
It’s not over
我與妳之間還沒結束

[DEV]
Cause you were the boy
因為你是過去那個男孩
Daddy told you to stay away from me
爹地告訴你,要離我遠遠的
But you’re nothing but a fantasy
雖然你只是個平凡男孩,但對我來說卻是夢想
I need to know that, need to know that
我要知道,我要知道
You’d be strong enough to believe in us
你是否相信我們倆能堅持繼續走下去

[Hook - DEV & Enrique Lglesias]
So I don’t care what they say
所以我才不介意他們說什麼
It’s our life life life
這是我們的人生,人生,人生
We can dance if we want
如果我們想,就一起相擁跳舞
Make it feel alright
讓彼此感覺很棒
Temperature’s rising
溫度不斷上升
I feel the fire
我感受到慾火在燃燒
Tonight, it’s just me and you (x3)
今晚,只屬於我與你

So tell me baby, will you be here when I wake up
所以寶貝告訴我,當我醒來時你會在我身旁
I feel naked (x2)
我感到赤裸裸的

(I want it, so let me get it, you say you got it, it’s The Cataracs)
(我想要你,所以就讓我得到你,你說你懂,這就是Cataracs)
「Cataracs幫助DEV很多,同時也寫這首歌給她」

(I feel naked, I want it, so let me get it, you say you got it, won’t you come to get it)
(我感到赤裸裸的,我想要你,所以就讓我得到你,你說你懂,那你怎麼還不來將我得到手)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()