Justin Bieber Duet with Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
小賈斯汀和瑪麗亞凱莉合唱 – 你是我的聖誕禮物

[Mariah Carey]
I don’t want a lot for Christmas
聖誕節我要的不多
There’s just one thing I need
我只想要一件東西
I don’t care about the presents
Underneath the Christmas tree
我一點也不在乎放在聖誕樹下的那些禮物
I don’t need to hang my stocking
There upon the fireplace
我才不需要把聖誕襪掛在壁爐上
Santa Claus won’t make me happy
With a toy on Christmas day
就算是聖誕老人在聖誕節出現在我面前,送我玩具也無法讓我開心
I just want you for my own
我想擁有你的程度
More than you could ever know
超乎你的想像
Make my wish come true
請讓我的願望成真!
All I want for Christmas is you
我的聖誕禮物就是你
You baby
就是你,寶貝

[Justin Bieber]
I won’t ask for much this Christmas
聖誕節我要的不多
I don’t even wish for snow
甚至也不期待會下雪
I’m just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
我只是在槲寄生下等待著
I won’t make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
我才不會列張清單寄給位在北極的聖誕老人
I won’t even stay awake to
我不會整晚醒著
Hear those magic reindeers click
只為了聽有魔力的馴鹿劃過空中的鈴鐺聲
‘Cause I just want you here tonight
我只想妳今晚在這
Holding on to me so tight
把我緊緊的抱住
What more can I do
除此之外我已別無所求
Baby all I want for Christmas is you
寶貝,妳就是我的聖誕節禮物

[Mariah Carey & Justin Bieber]
All the lights are shining
所有的燈光閃耀著
So brightly everywhere
照亮每個角落
And the sound of children’s
Laughter fills the air
空氣中瀰漫著孩子們的歡笑聲
And everyone is singing
每個人都在歡唱著
I hear those sleigh bells ringing
而且我還聽到了雪橇上的鈴鐺聲

Santa won’t you bring me the one I really need
聖誕老人你/妳不是要把我想要的那個人帶給我嗎?
Won’t you please bring my baby to me…
拜託你/妳把我的寶貝帶來給我…

[Mariah Carey]
Oh, I don’t want a lot for Christmas
噢,聖誕節我要的不多
This is all I’m asking for
這就是我唯一的請求
I just want to see my baby
我只想看到我的寶貝
Standing right outside my door
現在就出現在門外
Oh, I just want you for my own
噢,我想擁有你的程度
More than you could ever know
超乎你的想像
Make my wish come true
請讓我願望成真
Baby all I want for Christmas is…
寶貝,我的聖誕節禮物
You
就是你/妳

[Justin Bieber]
It’s all I want for Christmas
這就是我聖誕節所想要的禮物
Yeah [x4]
耶~
It’s all I want, baby
妳就是我所想要的,寶貝

[Mariah Carey]
All I want, all I really want it, want it…
我所想要的,我真的想要,想要,想要…

All I want for Christmas is you… Babay
你/妳就是我的聖誕禮物…寶貝

----------以下是碎碎念----------
Mariah Carey一整個就超Sexy的
我看每個男人都想要這樣的聖誕辣妹吧!? XD
女生大概就想要小賈斯汀趕快把她帶回家 XD
聖誕節對歐美來講可是大節!!!!
自然而然就會有很多的聖誕歌曲出籠~~
雖然有人說 還是經典比較好聽
但加上小賈斯汀
更別有一番風味!!
明天就是聖誕夜了
也祝大家聖誕節快樂囉 : )

(這MV置入型行銷 也太嚴重了吧XD)


有興趣的人 請到以下網址購買專輯 支持一下正版唷!!
http://www.books.com.tw/exep/cdfile.php?item=0020154184

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()