close



David May Feat. Max Urban - Facebook Love
David May Feat. Max Urban – 臉書戀愛

[Verse 1]
I’ve met the scene a girl in a my life I do before
我從沒在任何一個地方遇過這樣的女孩
Her eyes, her lips, her face, that’s all I ever wanted
她的雙眼,她的嘴唇,她的雙頰,完完全全就是我所喜歡的類型
And this is how all went now
她這就是我所想要的女孩
She added me as a friend, I accepted by me
她將我加為好友,我趕快按下確認鍵
And now into her profile
馬上去看她的塗鴉牆和個人檔案
Just to check her things and all that I could say was
去了解她生活裡的點點滴滴,對於她所有的一切我只能說
Wow, wow, wow
哇,哇,哇

[Hook x2]
My Facebook love, she was my first Facebook love
我的臉書戀愛,她是我第一個臉書戀愛

[Verse 2]
Now I got to check if the girl is online, yeah, yeah, she is
現在我上線確認那女孩是不是也在線上,耶,耶,她真的在線上
I gotta make the first step and I hope she’s gonna write back
我主動邁出第一步留訊息給她,期望她也會馬上回訊息給我
This is how the story goes on
這就是現在這故事的狀況
How you doing? Where you’re from?
安安,你好嗎?住哪呢?
You look so beautiful to me
對我來說,妳是我見過最漂亮、最棒的女孩
Cause I went into your profile
因為我曾經去妳的塗鴉牆裡了解妳的生活大小事
And I saw your pics and all that I could say was
然而我看到妳的照片,對於妳所有的一切我只能說
Wow, wow, wow
哇,哇,哇

My Facebook
我的臉書

[Hook]
My Facebook love, she was my first Facebook love (My first Facebook love)
我的臉書戀愛,她是我第一個臉書戀愛(我的第一個臉書戀愛)
My Facebook love, she was my first Facebook love (Was my first Facebook)
我的臉書戀愛,她是我第一個臉書戀愛(是我第一個臉書)
My Facebook love, she was my first Facebook love (She was my first Facebook love)
我的臉書戀愛,她是我第一個臉書戀愛(她是我第一個臉書戀愛)
My Facebook love, she was my first Facebook love
我的臉書戀愛,她是我第一個臉書戀愛
My Facebook love…
我的臉書戀愛…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()