close


Live


Tove Lo, Lucas Nord - Run On Love
托芙蘿&Lucas Nord - 永浴愛河

[Verse 1]
I had one mission
我曾努力想挽回
But I committed treason
但我卻背叛了自己
Can't believe I caved for you
不敢置信我向自己妥協
So I am now a failure
讓現在的我好失敗
Everything I gave ya
只因我對你所做的一切
Let's elope and live like you
我只想和你一樣自私的過著生活
Trapped inside each other
依賴於彼此的心
We don't even bother
無需言語的默契
Naive say it's a beautiful thing
單純的告訴彼此愛是多麼美妙
Hope we live forever
願我們能永浴愛河
Doesn't sound too clever
聽起來不太篤定
Works as my protective wing
在我的保護翼下永遠算數

[Hook]
We can run on love for a while
我們能愛的你死我活
We can run on love for a while
我們能愛的至深至切
We can run on love 'til it dies
我們能愛的直到愛情走向盡頭
'Til it dies again
直到愛情死灰復燃

We can run on love for a while
我們能愛的你死我活
We can run on love for a while
我們能愛的至深至切
We can run on love 'til it dies
我們能愛的直到愛情走向盡頭
'Til it dies again
直到愛情死灰復燃

And together we fall
讓我們掉進愛的陷阱

[Verse 2]
I had one mission
我曾努力想逃避
But I committed treason
但我卻背叛了自己
Promised I would stay away
發誓我絕對會
From you and your bad tricks
離你遠遠,不再上你的當
You are my quick fix
但只有你懂如何快速安撫我
I can feel it fade away
我能感受到愛正漸漸褪去

Suddenly the day came
忽然間這一天來臨
We started to place blame
我們開始互相看對方不順眼
Driving us right out of our heads
搞得我們完全失去理智
You say it's my error
你說“一切都是我的錯”
I say look in the mirror
我說“你自己去照照鏡子吧你
The reason why our flame is dead
你就會明白為什麼我們之間會變成現在這樣”

[Hook]
We can run on love for a while
我們能愛的你死我活
We can run on love for a while
我們能愛的至深至切
We can run on love 'til it dies
我們能愛的直到愛情走向盡頭
'Til it dies again
直到愛情死灰復燃

We can run on love for a while
我們能愛的你死我活
We can run on love for a while
我們能愛的至深至切
We can run on love for a while
我們能愛的天荒地老
'Til it dies
直到愛情逝去

[Outro]
I always go back to you
我永遠願意重回到你身邊
I always go back
永遠想回到你身邊
I always go back to you
我永遠願意回到你身邊
I always go back
永遠想回到你身邊
I always go back to you
我永遠願意回到你身邊
I always go back
永遠想回到你身邊
I always go back to you
我永遠願意回到你身邊

Together we fall
讓我們掉進愛的陷阱
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()