Live


Lissie - Don't You Give Up On Me
Lissie - 不准你放棄我

[Verse 1]
You set the sun, I feel your waves
你升起了太陽,我感到你的溫度
I look at the ocean, so big and brave
我望向海洋,多麽廣大而遼闊
Am I only a ghost?
難道我只是一個幽魂?
Cause what I fear the most is me
讓我感到最害怕的其實是我自己
I left you on the coast for something only I can see
將你遺留在海岸旁一切只純屬私心

What kind of world will there be
When I wake up from this dream?
當我從這夢境醒來,迎接我的會是怎麼樣的世界?
I hear you call so far away
我聽見從很遙遠的地方傳來你的呼喚
Just keep me close when I'm afraid
當我感到害怕時,讓我依靠著你就夠了

[Hook]
And don't you give up on me
才不准你放棄我
As I dive into the dark
當我一頭栽進黑暗裡
Slip into the endless sea
失足跌落深不見底的大海裡
Don't you give up on me
才不准你放棄我
Are you swimming in the stars?
你正於星海裡浮沈嗎?
Breathing in eternity
永恆的存在著
Don't you give up on me
才不准你放棄我

[Verse 2]
You are the moon, I feel your weight
你是那月亮,我感到你的重量
You tug at the ocean, you help it change
你在海洋裡使勁掙扎,奮力改變
And you keep on reminding me of a darkness only I can see
你不斷地提醒著我一切都是我內心的負面情緒

What kind of world will there be
When I wake up from this dream?
當我從這夢境醒來,迎接我的會是怎麼樣的世界?
I hear you call so far away
我聽見從很遙遠的地方傳來你的呼喚
Just keep me close when I'm afraid
當我感到害怕時,讓我依靠著你就夠了

[Hook]
And don't you give up on me
才不准你放棄我
As I dive into the dark
當我一頭栽進黑暗裡
Slip into the endless sea
失足跌落深不見底的大海裡
Don't you give up on me
才不准你放棄我
Are you swimming in the stars?
你正於星海裡浮沈嗎?
Breathing in eternity
永恆的存在著
Don't you give up on me
才不准你放棄我

[Bridge]
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up on me now
這一刻才不准你放棄我
Don't you give up
才不准你放棄

[Hook]
And don't you give up on me
才不准你放棄我
As I dive into the dark
當我一頭栽進黑暗裡
Slip into the endless sea
失足跌落深不見底的大海裡
Don't you give up on me
才不准你放棄我
Are you swimming in the stars?
你正於星海裡浮沈嗎?
Breathing in eternity
永恆的存在著
Don't you give up on me
才不准你放棄我
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()