close


Live


Mr. Probz - Waves
Mr. Probz - 隨浪飄離

[Verse 1]
My face above the water
我的臉龐浮在水面之上
My feet can't touch the ground
我的雙腳懸於半空之中
Touch the ground, and it feels like
懸於半空之中,那感覺就像是
I can see the sands on the horizon
我僅能見到天際線上滿是沙土
Everytime you are not around
而妳總是不在我的身旁

[Hook]
I'm slowly drifting away (drifting away)
我正緩緩的飄離(飄離)
Wave after wave, wave after wave
一波接著一波,一波接著一波
I'm slowly drifting (drifting away)
我正緩緩的飄(飄離)
And it feels like I'm drowning
那感覺彷彿被悲傷所淹沒
Pulling against the stream
無力掙扎著
Pulling against the stream
無力掙扎著

[Verse 2]
I wish I could make it easy
但願能讓妳我相處變得容易些
Easy to love me, love me
簡簡單單的愛我,愛我
But still I reach, to find a way
始終想達成心願,找到相處方式
I'm stuck here in between
我卻搞不清楚自己到底懷著什麼樣的心情
I'm looking for the right words to say
只能找著適合的字句來告訴妳

[Hook]
I'm slowly drifting away (drifting away)
我正緩緩的飄離(飄離)
Wave after wave, wave after wave
一波接著一波,一波接著一波
I'm slowly drifting (drifting away)
我正緩緩的飄(飄離)
And it feels like I'm drowning
那感覺彷彿被悲傷所淹沒
Pulling against the stream
無力掙扎著
Pulling against the stream
無力掙扎著
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()