close


Live


Christina Perri - A Thousand Years
克莉絲汀派瑞 - 千年之愛

[Verse 1]
Heart beats fast
心快速噗通跳
Colours and promises
對於未來的憧憬與承諾
How to be brave?
我該如何提起勇氣?
How can I love when I'm afraid to fall?
當我膽怯害怕受傷該如何勇敢去愛?
But watching you stand alone
但看到你獨自挺身而出
All of my doubt suddenly goes away somehow
不知為何我所有的疑慮瞬間拋之腦後
One step closer
一步之遙

[Hook]
I have died every day waiting for you
等待你的每一日都讓我生不如死
Darling, don't be afraid I have loved you
親愛的別畏懼,我早已深深愛上了你
For a thousand years
橫跨千年之愛
I'll love you for a thousand more
我會一直愛著你遠超過千年

[Verse 2]
Time stands still
時光停留於這刻
Beauty in all she is
她仍美麗動人
I will be brave
我會提起勇氣
I will not let anything take away
我不會讓任何事物帶走屬於我們的一切
What's standing in front of me
我眼前所擁有的
Every breath
每一次的呼吸
Every hour has come to this
每一時的時間都只為了這一刻
One step closer
一步之遙

[Hook]
I have died every day waiting for you
等待你的每一日都讓我生不如死
Darling, don't be afraid I have loved you
親愛的別畏懼,我早已深深愛上了你
For a thousand years
橫跨千年之愛
I'll love you for a thousand more
我會一直愛著你遠超過千年

[Bridge]
And all along I believed I would find you
一路走來我始終相信我會遇見你
Time has brought your heart to me
時間將你的心傳遞給了我
I have loved you for a thousand years
我早已深深愛上了你遠超過千年
I'll love you for a thousand more
我會一直愛著你遠超過千年

One step closer
一步之遙
One step closer
一步之遙

[Hook]
I have died every day waiting for you
等待你的每一日都讓我生不如死
Darling, don't be afraid I have loved you
親愛的別畏懼,我早已深深愛上了你
For a thousand years
橫跨千年之愛
I'll love you for a thousand more
我會一直愛著你遠超過千年

[Outro]
And all along I believed I would find you
一路走來我始終相信我會遇見你
Time has brought your heart to me
時間將你的心傳遞給了我
I have loved you for a thousand years
我早已深深愛上了你遠超過千年
I'll love you for a thousand more
我會一直愛著你遠超過千年
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()