close


Live


David Guetta Feat. Taped Rai - Just One Last Time
大衛庫塔&Taped Rai - 最後一次機會

This is the end station
到達人生的終點站
But I can't move away from you
但我無法離開妳身邊半步
This is the edge of patience
到達耐心的終點站
But you won't prove yourself to me
但妳仍不願將自己交付給我
Still you drain my soul and
不斷讓我心力交瘁而

Even though it hurts I can't slow down
就算心痛至極我仍加快腳步
Walls are closing in and I hit the ground
困難不斷逼近我仍奮力向妳邁進
Whispers of tomorrow echo in my mind
明日耳語在我腦海裡不斷迴盪
Just one last time
只要再給我最後一次機會

Even though it hurts I can't slow down
就算心痛至極我仍加快腳步
Walls are closing in and I hit the ground
困難不斷逼近我仍奮力向妳邁進
Whispers of tomorrow echo in my mind
明日耳語在我腦海裡不斷迴盪
Just one last time
只要再給我最後一次機會

[Hook]
Just one last time
再給我最後一次機會
Just one last time
再給我最後一次機會
Just one last time
再給我最後一次機會

[Verse 2]
There comes a time for us to part
分手的時刻終究來臨
Then we’re back to the start
讓我們回到了起點
And I know what I'm supposed to do
我明白自己該怎麼做
To get myself away from you
就是讓自己離妳遠遠的
Oh you drain my soul and
噢~妳讓我身心俱疲而

Even though it hurts I can't slow down
就算心痛至極我仍加快腳步
Walls are closing in and I hit the ground
困難不斷逼近我仍奮力向妳邁進
Whispers of tomorrow echo in my mind
明日耳語在我腦海裡不斷迴盪
Just one last time
只要再給我最後一次機會

Even though it hurts I can't slow down
就算心痛至極我仍加快腳步
Walls are closing in and I hit the ground
困難不斷逼近我仍奮力向妳邁進
Whispers of tomorrow echo in my mind
明日耳語在我腦海裡不斷迴盪
Just one last time
只要再給我最後一次機會

[Hook]
Just one last time
再給我最後一次機會
Just one last time
再給我最後一次機會
Just one last time
再給我最後一次機會

Just one last time
再給我最後一次機會

[Outro]
This is the end station
最終到達人生的終點站
But I can't move away from you
我仍無法離開妳身邊半步
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()