Live


Mark Ronson Feat. Bruno Mars - Uptown Funk
Mark Ronson &布魯諾·馬爾斯 - 放客貴族

[Verse 1]
This hit, that ice cold
一道氣息,令人不容忽視
Michelle Pfeiffer, that white gold
有如蜜雪兒·菲佛,閃亮白皙
This one, for them hood girls
這個女孩,與街頭女孩們
Them good girls
那些正妹們相比
Straight masterpieces
不用說根本就是上帝的傑作
Stylin', while in
潮流有型,而
Livin' it up in the city
住在這繁華的城市裡
Got Chucks on with Saint Laurent
穿上帆布鞋與YSL西裝
Gotta kiss myself I'm so pretty
帥到要給自己一個吻

I'm too hot (hot damn)
我真的超性感(性感極了)
Called a police and a fireman
得趕快打電話給警察與消防員
I'm too hot (hot damn)
我真的超火辣(火辣極了)
Make a dragon wanna retire, man
連噴火龍都得讓我三步,老兄
I'm too hot (hot damn)
我真的超帥氣(帥氣極了)
Say my name you know who I am
大聲說出我的名字,你們都知道我是誰
I'm too hot (hot damn)
我真的超有型(有型極了)
Am I bad 'bout that money
我是否一擲千金
Break it down
奢侈花下去就對了

[Hook]
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你嗨到不行
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你爽到翻掉
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你玩到瘋掉
Saturday night and we in the spot
星期六夜晚我們將成為焦點
Don't believe me, just watch (Come on)
別急著相信我,到時你就知道(快來)

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Hey, hey, hey, oh!
嘿,嘿,嘿,噢!

[Verse 2]
Stop

Wait a minute
等一下
Fill my cup put some liquor in it
把酒倒滿我的酒杯
Take a sip, sign a check
先抿一口,直接簽單走人
Julio! Get the stretch!
胡里歐!把音樂催下去!
Ride to Harlem, Hollywood, Jackson, Mississippi
一路從哈林,好萊塢,傑克遜,密西西比
If we show up, we gon' show out
如果我們出現,就會到處歌唱
Smoother than a fresh jar o' Skippy
比新鮮吉比花生醬還要滑順

I'm too hot (hot damn)
我真的超性感(性感極了)
Called a police and a fireman
得趕快打電話給警察與消防員
I'm too hot (hot damn)
我真的超火辣(火辣極了)
Make a dragon wanna retire, man
連噴火龍都得讓我三步,老兄
I'm too hot (hot damn)
我真的超帥氣(帥氣極了)
Say my name you know who I am
大聲說出我的名字,你們都知道我是誰
I'm too hot (hot damn)
我真的超有型(有型極了)
Am I bad 'bout that money
我是否一擲千金
Break it down
奢侈花下去就對了

[Hook]
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
Girls hit you hallelujah (whuoo)
看到正妹不禁讓你大喊哈雷路亞(嗚~)
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你嗨到不行
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你爽到翻掉
'Cause Uptown Funk gon' give it to you
因為放客貴族要讓你玩到瘋掉
Saturday night and we in the spot
星期六夜晚我們將成為焦點
Don't believe me, just watch (Come on)
別急著相信我,到時你就知道(快來)

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Hey, hey, hey, oh!
嘿,嘿,嘿,噢!

[Verse 3]
Before we leave
在我們離開之前
Let me tell y'all a lil' something
讓我告訴你一點小秘密
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂
I said Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
我說放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂

Come on, dance
來,跟我一起跳
Jump on it
一同跳起舞來
If you sexy then flaunt it
如果你覺得自己性感就炫耀出來
If you freaky then own it
如果你覺得自己奇特就展現自己
Don't brag about it, come show me
別覺得是在吹牛,快展現給我看
Come on, dance
來,跟我一起跳
Jump on it
一同跳起舞來
If you sexy then flaunt it
如果你覺得自己性感就炫耀出來
Saturday night and we in the spot
星期六夜晚我們將成為焦點
Don't believe me, just watch (Come on)
別急著相信我,到時你就知道(快來)

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道

Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Don't believe me, just watch
別急著相信我,到時你就知道
Hey, hey, hey, oh!
嘿,嘿,嘿,噢!

[Outro]
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉(再說一次!?)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉(再說一次!?)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉(再說一次!?)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up (say whaa?!)
放客貴族讓你嗨到不行,讓你爽到翻掉(再說一次!?)
Uptown Funk you up, Uptown Funk you up
讓你玩到瘋掉,讓你飛到天堂

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()