close



SMiLE.dk – Butterfly
微笑姊妹 – 蝴蝶飛舞

[Intro]
Ay, iyaiyai (x3)
呀,伊呀伊呀
Where's my samurai?
我的武士會在哪?

[Verse 1]
I've been searching for a man
我一直尋找著一個傳說中的男人
All across Japan
找遍整個日本
Just to find, to find my samurai
只是為了找到,找到我的武士

Someone who is strong
有著強壯的體格
But still a little shy
但又有點害羞
Yes I need, I need my samurai
沒錯,我需要,我需要我的武士

[Hook] (x2)
Ay, Ay, Ay, I'm your little butterfly
呀~呀~呀,我是你的小小蝴蝶
Green, black and blue, make the colors in the sky
綠色,黑色和藍色,在天空交織出不同色彩

[Verse 2]
I've been searching in the woods
我一直到樹林中尋找著
And high upon the hills
還跑到了許多高山上
Just to find, to find my samurai
只是為了找到,找到我的武士

Someone who won't regret
他才不會後悔
To keep me in his net
把我抓進他的捕蝶網裡
Yes I need, I need my samurai
沒錯,我需要,我需要我的武士

[Hook] (x2)
Ay, Ay, Ay, I'm your little butterfly
呀~呀~呀,我是你的小小蝴蝶
Green, black and blue, make the colors in the sky
綠色,黑色和藍色,在天空交織出不同色彩

[Bridge] (x2)
Ay, iyaiyai (x3)
呀~伊呀伊呀
Where's my samurai?
我的武士會在哪?

Oh… (x4)
噢~

[Hook] (x4)
Ay, Ay, Ay, I'm your little butterfly
呀~呀~呀,我是你的小小蝴蝶
Green, black and blue, make the colors in the sky
綠色,黑色和藍色,在天空交織出不同色彩

[Outro] (x2)
Ay, iyaiyai (x3)
呀~伊呀伊呀
Where's my samurai?
我的武士會在哪?

[Hook]
Ay, Ay, Ay, I'm your little butterfly
呀~呀~呀,我是你的小小蝴蝶
Green, black and blue, make the colors in the sky
綠色,黑色和藍色,在天空交織出不同色彩

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()