Live


Adele - Make You Feel My Love
愛黛兒 - 讓你感受我滿滿的愛

When the rain is blowing in your face
當大雨磅礡打在你臉龐
And the whole world is on your case
當全世界一同指責著你
I could offer you a warm embrace
我能給你一個溫暖的擁抱
To make you feel my love
讓你感受我滿滿的愛

When the evening shadows and the stars appear
當夜色降臨,滿天星星嶄露頭角
And there is no one there to dry your tears
沒人在你身旁為你拭乾眼淚
I could hold you for a million years
我能緊緊擁抱你千萬年
To make you feel my love
讓你感受我無限的愛

I know you haven't made your mind up yet
我明白你還心意未決
But I will never do you wrong
但我永不起任何異心
I've known it from the moment that we met
從我們相遇的那一刻起我就知道
No doubt in my mind where you belong
不容置疑的是我的心將會是你的

I'd go hungry; I'd go black and blue
我願飢腸轆轆,我願遍體鱗傷
And I'd go crawling down the avenue
我願承受困苦在大街上爬行著
No, there's nothing that I wouldn't do
是,沒有任何事情我不願意做
To make you feel my love
讓你感受我無盡的愛

The storms are raging on the rolling sea
風暴猛烈衝擊著翻騰的海洋
And on the highway of regret
掀起一幅幅悔意
The winds of change are blowing wild and free
變化的暴風狂野不受拘束的吹襲著
You ain't seen nothing like me yet
你再也不會遇到像我如此愛你的人

I could make you happy, make your dreams come true
我能讓你喜悅,讓你的夢想成真
Nothing that I wouldn't do
沒有任何事情我不願意做
Go to the ends of the Earth for you
追隨你到世界的盡頭
To make you feel my love
讓你感受我無窮的愛
To make you feel my love
讓你感受我滿滿的愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()