close


Live


Zedd Feat. Matthew Koma, Miriam Bryant - Find You
捷德&馬修·柯瑪&米莉安·布萊恩特 - 尋覓

[Verse 1]
Silent love is calling faith
無聲的愛稱為信仰
To shatter me through your hallways
讓我在妳心中迴廊瓦解
Into echoes you can feel
化作心聲在妳耳中迴繞
And rehearse the way you heal
以妳熟悉的方式療癒我

Make them dance
讓他們為之動舞
Just like you
就像你對我那樣
Cause you make me move
因為你總讓我為之動心
Yeah you always make me go
就是你總帶給我動力繼續走下去

[Hook]
I'll run away with your foot steps
我會跟隨著你一同遠走高飛
I'll build a city that dreams for two
我會建造一座夢之都市只專屬於我們兩人
And if you lose yourself
如果你迷失自我
I will find you
我會找到真實的你

[Verse 2]
High on words we almost used
我們總習慣言不及義
We're fireworks with a wet fuse
我們之間熱情失去火花
Flying planes with paper wheels
感情變得如此薄弱
To the same Achilles heels
無法挺過風雨

Make them dance
讓他們為之動舞
Just like you
就像你對我那樣
Cause you make me move
因為你總讓我為之動心
Yeah you always make me go
就是你總帶給我動力繼續走下去

[Hook]
I'll run away with your foot steps
我會跟隨著你一同遠走高飛
I'll build a city that dreams for two
我會建造一座夢之都市只專屬於我們兩人
And if you lose yourself
如果你迷失自我
I will find you
我會找到真實的你

(yeah you always make me go)
(就是你總帶給我動力繼續走下去)

[Bridge]
Open up your skies (Turn up your night)
敞開你的心胸(讓我能尋找到你)
To the speed of light (Turn up your night)
加速你的心靈(讓我能尋找到你)
Put your love in lights (Turn up your night)
將你的心交出(讓我能尋找到你)
I will find you
我會找到真實的你

Make them dance
讓他們為之動舞
Just like you
就像你對我那樣
Cause you make me move
因為你總讓我為之動心
Yeah you always make me go
就是你總帶給我動力繼續走下去
Yeah you always make me go
就是你總帶給我動力繼續走下去

[Hook]
I'll run away with your foot steps
我會跟隨著你一同遠走高飛
I'll build a city that dreams for two
我會建造一座夢之都市只專屬於我們兩人
And if you lose yourself
如果你迷失自我
I will find you
我會找到真實的你

(yeah you always make me go go go go go)
(就是你總帶給我動力繼續走下去去去去)
Turn up your night
讓我能尋找到你
(go go go go)
(走下去去去)
Turn up your night
讓我能尋找到你
(go go go go turn it up turn it up)
(走下去去去,讓我找到真實的你,讓我找到真實的你)
Turn up your night
讓我能尋找到你
I will find you
我會找到真實的你

[Outro]
Make them dance
讓他們為之動舞
Just like you
就像你對我那樣
Cause you make me move
因為你總讓我為之動心
Yeah you always make me go
就是你總帶給我動力繼續走下去
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()