close


Live


Mariah Carey - We Belong Together
瑪利亞凱莉 - 我們註定要在一起

Oh..oh..oh..
噢...噢...噢..
Oh… sweet love
噢...我甜蜜的愛人

[Verse 1]
I didn't mean it
When I said I didn't love you so
當時我告訴你我不愛你,其實我並不是那個意思
I should have held on tight
我應該要緊緊的抱住你
I never should've let you go
我絕不應該讓你走
I didn't know nothing
我什麼都不懂
I was stupid
我是笨蛋
I was foolish
我是多麼愚蠢
I was lying to myself
我口是心非
I couldn't have fathomed that I would ever
我從未想過會走到這一步
Be without your love
失去你的愛
Never imagined I'd be
從來沒想過
Sitting here beside myself
單獨一人坐在這裡

'Cause I didn't know you
因為我不懂你
'Cause I didn't know me
因為我不懂自己
But I thought I knew everything
但我卻以為自己都懂
I never felt
我從來沒感受過
The feeling that I'm feeling
現在如此的感受
Now that I don’t
現在我無法
Hear your voice
聽到你的聲音
Or have your touch and kiss your lips
或感受你的觸碰和你的吻
'Cause I don't have a choice
因為我已別無選擇
Oh, what I wouldn't give
噢~我願意付出所有
To have you lying by my side
來讓你依偎在我身旁
Right here, 'cause baby
就在這,因為寶貝

[Hook]
When you left
當你離開時
I lost a part of me
我失去了自我
It's still so hard to believe
我仍難以相信你離開了我
Come back baby please, ‘cause
寶貝請回到我身邊,因為
We belong together
我們註定要在一起
Who else am I gonna lean on
When times get rough?
當生活變得困苦時,還有誰能讓我依偎著他
Who's gonna talk to me on the phone
還有誰能陪我在電話中聊天
Till the sun comes up?
聊到太陽升起?
Who's gonna take your place?
誰能取代你的位置?
There ain't nobody better
沒人比你更適合
Oh baby, baby
噢~寶貝,寶貝
We belong together
我們註定要在一起

[Verse 2]
I can't sleep at night
When you are on my mind
當你不斷在我腦海裡,整個晚上我徹夜難眠
Bobby Womack's on the radio
廣播正播出巴比.伍麥克的歌曲
Singing to me
對我唱著
'If you think you're lonely now’
“如果你現在感到孤單一人”
Wait a minute
等等
This is too deep, too deep
這對我來說太沈重,太沈重了
I gotta change the station
我得轉到別的頻道
So I turn the dial
所以我轉到了別的頻道
Trying to catch a break
試著讓自己轉移注意力
And then I hear Babyface
然而我聽到了Babyface
I only think of you
我唯一想到的只有你
And it's breaking my heart
這深深讓我心碎
I'm trying to keep it together
我努力整理自己的思緒
But I'm falling apart
但我卻肝腸寸斷
I'm feeling all out of my element
我覺得自己被狠狠掏空
I'm throwing things
我開始亂砸東西
Crying
深深哭泣
Trying to figure out
試著搞清楚
Where the hell I went wrong
到底我做錯了什麼
The pain reflected in this song
這首歌所反射出的痛苦
Ain't even half of what
甚至連一半也不到
I'm feeling inside
我打從心底
I need you
深深的需要你
Need you back in my life (in my life, in my life), baby
要你回到我的生活(回到我的生活,回到我的生活),寶貝

[Hook]
When you left
當你離開時
I lost a part of me
我失去了自我
It's still so hard to believe
我仍難以相信你離開了我
Come back baby please, ‘cause
寶貝請回到我身邊,因為
We belong together
我們註定要在一起
Who else am I gonna lean on
When times get rough?
當生活變得困苦時,還有誰能讓我依偎著他
Who's gonna talk to me on the phone
還有誰能陪我在電話中聊天
Till the sun comes up?
聊到太陽升起?
Who's gonna take your place?
誰能取代你的位置?
There ain't nobody better
沒人比你更適合
Oh baby, baby
噢~寶貝,寶貝
We belong together
我們註定要在一起

Baby!
寶貝!

When you left
當你離開時
I lost a part of me
我失去了自我
It's still so hard to believe
我仍難以相信你離開了我
Come back baby please, ‘cause
寶貝請回到我身邊,因為
We belong together
我們註定要在一起
Who else am I gonna lean on
When times get rough?
當生活變得困苦時,還有誰能讓我依偎著他
Who's gonna talk to me till the sun comes up?
還有誰能陪我聊天聊到太陽升起?
Who's gonna take your place?
誰能取代你的位置?
There ain't nobody better
沒人比你更適合
Oh baby, baby
噢~寶貝,寶貝
We belong together
我們註定要在一起

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()