close


Live


Example - Say Nothing
Example - 什麼都不必說

[Verse 1]
With you by my side
有妳在我身旁
I felt like I'd arrived
感覺我終於尋找到
I was lost and found
感覺失而復得
I feel kinda selfish
感覺有些些自私
And selfish is helpless
無法自拔的自私
I dragged you down
拉著妳向下沈淪

We somehow delayed it
不知為何我們延遲了沈淪的速度
I played it so basic we fooled our crowd
多麼駕輕就熟愚弄我們身邊好友
So nice on the surface
讓表面看來是如此的美好
But somehow we burnt it
但不知為何我們玩過頭毀了一切
Now words don't mean a thing
所以言語不再代表什麼

[Hook] (x2)
You don't have to say nothing
妳什麼都不必說
Say nothing
什麼都不必說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著

[Verse 2]
I get home at half five
我回到家時已早晨五點半
We fight til the sunrise
我們不斷吵架直到黎明升起
We won't back down
沒人願意退縮
The subjects worth hiding
而吵架的原由值得被隱藏
It's high stakes we're riding
我們正馳騁著高風險
It all falls down
所有一切都崩塌而下

Twice strikes the lightning
雙雷擊下
The night had me high under its dark spell
暗黑魔法在夜晚之中籠罩著我
Now I fight back, you fight back
現在我反擊著,妳也跟著反擊
Won't wave your white flag
不願搖起白旗投降
Our words don't mean a thing
我們的言語已不再代表什麼

Don't speak
別說
Don't speak no more
別再說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著
Don't speak
別說
Don't speak no more
別再說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著

[Hook]
You don't have to say nothing
妳什麼都不必說
Say nothing
什麼都不必說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著

You don't have to say nothing (say nothing)
妳什麼都不必說(什麼都不必說)
Say nothing (say nothing)
什麼都不必說(什麼都不必說)
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著

[Verse 3]
(Let's talk…)
(讓我開始說...)
We used to have our eggs sunny side up
我們總習慣把我們的煎蛋做成太陽蛋
But the fun dried up
但現在這樂趣已枯竭
And now I feel like our time's up
我感受到我們之間已終結
I can see you wanna talk but your tongues tied up
我感受的到妳想聊聊,但舌頭卻被綁著
Gotta wise up
得放聰明點
Cant keep hiding, cant keep sliding
無法一直隱藏,無法一直置之不理
Down that one way road to oblivion
就這麼走下去直到煙灰滅盡
I've told you a million times where my heads at
我早告訴過妳百萬次我人在哪
But it's all arguments and who's winning em
但這一切都只是爭辯,現在看看又是誰贏了呢
Sometimes the right words don't surface
有時候正確的事不會浮現在文字之上
Shut up pretend it's all perfect
閉嘴,假裝一切都是如此完美
Brain short circuits so
讓腦袋短路
I look into your eyes and I don't feel worthless
我凝視妳的雙眼,完全不會感受到一絲不值
What I said you know I never meant it
妳懂我過去所說的,我心裡從沒這麼想過
Like somebody keeps finishing my sentence
就像某個人不斷的為我的話下註解
No more tears, no more lies
不再流淚,不再撒謊
I know what you want when you say it with your eyes…
我知道當妳流下眼淚訴說時想要的是什麼...

Don't speak
別說
Don't speak no more
別再說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著
Don't speak
別說
Don't speak no more
別再說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著

[Hook]
You don't have to say nothing
妳什麼都不必說
Say nothing
什麼都不必說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著
You don't have to say nothing
妳什麼都不必說
Say nothing
什麼都不必說
Cos your eyes do the talking
因為妳的雙眼正訴說著
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()