Taio Cruz Feat. Flo Rida - Hangover
Taio Cruz Feat. Flo Rida – 宿醉

[Hook]
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉,
I’ve been drinking too much for sure
我想我真的喝到滿到超過喉嚨
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉
I got an empty cup, pour me some more
我的杯子裡空空的,誰快來把我的杯子倒滿

So I can go until I blow up, eh
所以我可以繼續喝,直到我噴發
And I can drink until I throw up, eh
就讓我繼續喝,直到我投降
And I don’t ever ever want to grow up, eh
而且我一點都不想不想變得更成熟
I want to keep it going, keep keep it going, going, going, going…
我只想繼續開趴下去,一直一直開趴,一直喝喝喝喝喝…

[Verse 1]
I got a little bit trashed last night, night
我昨晚有點喝醉,晚上
I got a little bit wasted, yeah yeah
我昨晚有點快掛掉,耶~耶
I got a little bit mashed last night, night
我昨晚有點快high到翻掉,晚上
I got a little shhh faced it, yeah yeah
我昨晚有點high到要不省人事,耶~耶

oh oh oh oh oh
I’m on the roof
我在屋頂上
oh oh oh oh oh
if you don’t know
如果你不懂
oh oh oh oh oh
Well now you know
那你現在該懂了吧
oh oh oh oh oh

[Hook]
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉,
I’ve been drinking too much for sure
我想我真的喝到滿到超過喉嚨
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉
I got an empty cup, pour me some more
我的杯子裡空空的,誰快來把我的杯子倒滿

So I can go until I blow up, eh
所以我可以繼續喝,直到我噴發
And I can drink until I throw up, eh
就讓我繼續喝,直到我投降
And I don’t ever ever want to grow up, eh
而且我一點都不想不想變得更成熟
I want to keep it going, keep keep it going, come on!
我只想繼續開趴下去,一直一直開趴,繼續開趴吧!
oh oh oh oh oh

[Flo Rida]
Drink up, cause a party ain’t a party til you ride on through it
喝掛吧,如果你不瘋狂一起跟著high,那又怎麼叫做派對勒
End up on the floor with cameraman you clueless
你也太沒用,居然和那些只會嘴砲的人一樣喝掛躺在地上
Officer oh What the hell you’re doing
大哥,噢,你到底在做什麼阿
Stopping it, trouble it, you know you know what? Come again
停下,就跟著我們一起high,懂嗎懂嗎?跟著我們繼續high下去
Give me Henn, give me gin, give me liquor, give me champagne
給我軒尼詩,給我琴酒,給我酒,給我香檳
Bubbles til the end
就讓泡沫跟著我們直到最後
What happens after that? If you inspired then tell a friend
接下來呢?如果你被我們所啟發,趕快把你的女生朋友們通通找來
Like oh my homie Taio, we can all sip again
就像我的好兄弟Taio,我們可以一直重複這樣high這樣一直喝下去
Again and again …
一直一直一直一直…
Wasted: so what? Irrelevant
喝醉:又如何?哪有什麼關係
We’re kicked to the head, who’s selling it
我們一整個超茫,是誰讓我們茫成這樣
I got a hangover, that’s my medicine
我整個宿醉,這就是讓我不斷不斷繼續high下去的原因
Don’t mean to brag or sound too intelligent
我才沒和你唬爛或是在那自作聰明
A little Jack can’t hurt this veteran
沒有人可以比我更懂high咖生活
I show up but I never throw up, so let the drinks go up, go up
我又再度出現在派對中,但我不會喝到噴發,所以讓我們繼續喝,繼續喝下去

[Hook x2]
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉,
I’ve been drinking too much for sure
我想我真的喝到滿到超過喉嚨
I got a hangover, woo-oh!
我整個還在宿醉
I got an empty cup, pour me some more
我的杯子裡空空的,誰快來把我的杯子倒滿

So I can go until I blow up, eh
所以我可以繼續喝,直到我噴發
And I can drink until I throw up, eh
就讓我繼續喝,直到我投降
And I don’t ever ever want to grow up, eh
而且我一點都不想不想變得更成熟
I want to keep it going, keep keep it going, come on!
我只想繼續high下去,一直一直開趴,讓我們一直繼續下去!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()