close


Extended Mix


Kaskade Feat. Mindy Gledhill - Eyes
卡斯科&Mindy Gledhill - 靈魂之窗

You and I
你,與我
Could paint the sky together
能否一同妝點浩瀚的天空
As the world goes by
就算這世界不斷流逝
We’ll go on forever
我們將永遠往前邁進

Look into my eyes
透視進我的雙眼
Eyes are the windows to the soul
雙眼為靈魂之窗
Look into my eyes
透視進我的雙眼
Oh, you will know
噢,你會看見我的靈魂

There is no surprise, eyes
在那不會有任何其他的事物,因為在雙眼裡
Because love is plain to see
顯而易見只有無限的愛
Look into my eyes
透視進我的雙眼
Eyes
雙眼..

Look into my eyes (x6)
透視進我的雙眼

Truth is truth
事實就是事實
And time can never leap it
而時間永遠也無法抹去一切
This I know
我深深清楚明白這一點
We will always keep it
我們將永遠將這一切放在心中

Look into my eyes
透視進我的雙眼
Eyes are the windows to the soul
雙眼為靈魂之窗
Look into my eyes
透視進我的雙眼
Oh, you will know
噢,你會看見我的靈魂

There is no surprise, eyes
在那不會有任何其他的事物,因為在雙眼裡
Because love is plain to see
顯而易見只有無限的愛
Look into my eyes
透視進我的雙眼
Eyes
雙眼..
Look into my eyes (x2)
透視進我的雙眼

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()