Cher Lloyd Feat. T.I. - I Wish
雪兒·洛薇&T.I. - 但願我

[Intro - T.I.]
Ey, ha ha, make a wish girl
耶,哈哈,許個願望吧,小妞
You deserve it
這是妳應得的
Uh-huh, ha, ha, yeah
嗯-蛤,哈哈,耶

[Verse 1]
Baby, I seen the chick you're with, wish that I never did
寶貝,當我看見你圍繞在你身邊的妹,但願我不像他們一樣
Freakin' perfect and five foot ten, just wanna punch her lip
超級完美的五尺身,真想一拳往她臉揮過去
'Cause I know I've been wasting time tryinna catch your eye
因為我明白我浪費太多時間試著吸引你的注意
Yeah I know that I been so blind thinking that I'm your type
是阿,同時我也明白我當時盲目著想變為你的菜

And now I'm at home, I'm all alone
而現在我待在家,一個人孤單著
'Bout to pick up the telephone
手癢拿起電話
Got to call my genie so he knows, yeah
撥給那位最懂我的小精靈,耶

[Hook]
I wish I was tall, I wish I was fast
但願我能長得更高,但願我能手腳敏捷
Wish I could shop with a bag full of cash
但願我能口袋麥可麥可
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)
I wish I had style, I wish I had flash
但願我很有型,但願我成為焦點
Wish I woke up with a butt and a rack
希望我一起床身邊觸手可及都是好酒
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)

(Uh-huh, yeah)
(嗯-蛤,耶)

[Verse 2]
Baby, I'm gonna keep it real, boy you da one I want
寶貝,就讓一切成為真實,男孩你就是我心中唯一所想要的
I don't own any five inch heels, just got my Nike's on
因為我沒半雙五吋高跟鞋,所以就穿上我的Nike鞋
Never thought I was insecure, boy look at what you done (what you done)
從沒想過我會如此沒安全感,男孩你看看你到底對我下了什麼魔咒(你對我下了什麼魔咒)
I don't know what I studied for, clearly you like 'em dumb
我知道我並不太聰明不會念書,但很明顯的你也和我一樣像個笨蛋

And now I'm at home, I'm all alone
而現在我待在家,一個人孤單著
'Bout to pick up the telephone
手癢拿起電話
Got to call my genie so he knows (so he knows), yeah
撥給那位最懂我的小精靈(最懂我的),耶

[Hook]
I wish I was tall, I wish I was fast
但願我能長得更高,但願我能手腳敏捷
Wish I could shop with a bag full of cash
但願我能口袋麥可麥可
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)
I wish I had style, I wish I had flash
但願我很有型,但願我成為焦點
Wish I woke up with a butt and a rack
希望我一起床身邊觸手可及都是好酒
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)

[Verse 3 - T.I.]
Hey, now don't you wanna do some, baby
嘿,寶貝妳現在不想做些什麼嗎
With the roof gone, baby
那就把車頂掀開吧,寶貝
Aston Martin look retarded like the coup gone crazy
在奧斯頓·馬丁上親熱到超越極限
I'm not sure what kinda fella you like
我不敢肯定我是否是你的菜
But I can give you paradise, have it however you like
但我保證會讓妳飛上天堂,讓妳想怎麼樣就怎麼樣
I'm talking solitaire iced out, ring, watch, necklace
我是指絢麗的寶石戒指、鑽戒、手錶還有項鍊
Ain't no talking reckless, girl, I'm certified respected, girl
正妹,不是在和妳亂唬爛,女孩,我可是有大家掛保證的喔
Yeah, you like to run your mouth, well you about to learn a lesson, girl
耶,看來妳正大放厥詞,好吧,女孩讓我來好好管教管教妳
Yeah, you the one but I'll replace you in a second, girl
耶,雖然妳就是唯一,但我還是有辦法可以瞬間把妳替換掉
And I ain't even trying to see you naked, girl
但女孩,別誤會我對妳可沒有邪惡的念頭
Wait, there I go exaggerate
等等,我似乎講的太誇張了些
Clearly carried away
很顯然完全得意忘形了
But what I'm saying you could true that
但我對妳所訴說的一切妳都可以相信就是了
I wanna be wherever you at
不管妳在哪我都想在妳身旁
So you wishing you could kiss me
所以妳許下願望想與我接吻
Do you really wanna do that, eh?
妳是真心想這麼做,嗯?
Make a wish, girl
那就許下心願吧,女孩

(Yeah)
耶~

[Hook]
I wish I was tall, I wish I was fast
但願我能長得更高,但願我能手腳敏捷
Wish I could shop with a bag full of cash
但願我能口袋麥可麥可
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)
I wish I had style, I wish I had flash
但願我很有型,但願我成為焦點
Wish I woke up with a butt and a rack
希望我一起床身邊觸手可及都是好酒
'Cause If I want you, I gotta have that
因為如果我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)

I wish I was tall
但願我能長得更高

'Cause If I want you, I gotta have that
因為我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)
I wish I had, I wish I had, I wish I had yeah yeah
但願我,但願我,但願我~耶耶

'Cause If I want you, I gotta have that
因為我想要你,我就要把你得到手
(Come, come kiss me boy)
(來,來吻我吧,帥哥)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()