close


Live


Bruno Mars – When I Was Your Man
布魯諾·馬爾斯 – 當我還是妳的男人

[Verse 1]
Same bed but it feels just a little bit bigger now
同樣的一張床,但現在卻感覺空間變得更大了些
Our song on the radio but it don't sound the same
廣播正放著我們的歌,但現在聽起來已全然變調
When our friends talk about you, all it does is just tear me down
當我們的朋友談論到妳,讓我不禁留下眼淚
'Cause my heart breaks a little when I hear your name
因為當我聽到妳的名字時,我的心會揪了一下

[Hook]
It all just sounds like oooooh…
這一切聽起來就像是..嗚…
Mmm, too young, too dumb to realize
嗯~太不成熟,太愚蠢沒真正理解
That I should've bought you flowers
我那時應該買一大束鮮花送妳
And held your hand
緊緊牽著妳的手
Should've gave you all my hours
把我所有的時間都給妳
When I had the chance
當我還有機會的時候
Take you to every party
帶妳去每一個派對
'Cause all you wanted to do was dance
因為妳最想做的事就是跳舞
Now my baby's dancing
現在我的寶貝正翩翩起舞
But she's dancing with another man
但她的舞伴卻不是我

[Verse 2]
My pride, my ego, my needs, and my selfish ways
我的自尊,自負,需求,自私告訴著我
Caused a good strong woman like you to walk out my life
是我自己讓一位很棒、很堅強的女人走出我的生活
Now I never, never get to clean up the mess I made, ohh…
現在我無法,無法面對我所犯的錯誤,噢…
And it haunts me every time I close my eyes
而且在我每次閉上雙眼時,一切都會在我腦海中浮現刺傷著我

[Hook]
It all just sounds like oooooh…
這一切聽起來就像是,嗚…
Mmm, too young, too dumb to realize
嗯~太不成熟,太愚蠢沒真正理解
That I should've bought you flowers
我那時應該買一大束鮮花送妳
And held your hand
緊緊牽著妳的手
Should've gave you all my hours
把我所有的時間都給妳
When I had the chance
當我還有機會的時候
Take you to every party
帶妳去每一個派對
'Cause all you wanted to do was dance
因為妳最想做的事就是跳舞
Now my baby's dancing
現在我的寶貝正翩翩起舞
But she's dancing with another man
但她的舞伴卻不是我

[Bridge]
Although it hurts
儘管這會讓我很痛苦
I'll be the first to say that I was wrong
我會先開口對妳說是我錯了
Oh, I know I'm probably much too late
噢,我知道或許這一切都已經太遲
To try and apologize for my mistakes
去試著為我所做錯的一切道歉
But I just want you to know
但我只是想要妳知道而已

[Hook]
I hope he buys you flowers
我希望他能買花給妳
I hope he holds your hand
我希望他能緊緊牽著妳的手
Give you all his hours
將他所有時間都給妳
When he has the chance
當他還有機會時
Take you to every party
帶妳去每一個派對
'Cause I remember how much you loved to dance
因為我還記得妳有多麼熱愛跳舞
Do all the things I should have done
做我所有當初該做的事情
When I was your man
當我還是妳的男人時
Do all the things I should have done
做我所有當初該做的事情
When I was your man
當我還是妳的男人時
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()