close



LMFAO – Sexy And I Know It
LMFAO – 我知道我很性感

[Verse 1]
When I walk on by, girls be looking like damn he fly
當我走路經過時,一旁的女生們看到心裡都想“這男的該死的真酷”
I pay to the beat, walking on the street with in my new lafreak, yeah
我打著節拍,穿著我的新行頭走在街上,耶
This is how I roll, animal print, pants out control
這就是我,穿著動物圖騰的服裝,褲子酷到讓你抓狂
It’s Redfoo with the big Afro
這就是Redfoo頂著大爆炸頭(Redfoo為LMFAO主唱之一)
And like Bruce Leroy I got the glow, yo
而且就像Bruce Leroy般閃耀著(Bruce Leroy為著名武打影星)

[Hook]
Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out
我是健美先生
Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out
我是健美先生

[Verse 2]
When I walk in the spot, this is what I see
當我走在路上時,大家的焦點都在我身上,我親眼看到
Everybody stops and they staring at me
大家全都停下來凝視著我
I got passion in my pants and I ain’t afraid to “show it” [x4]
我滿滿的熱情在我的褲檔裡,我完全不怕秀出來

I’m sexy and I know it [x2]
我知道我很性感

Yo, when I’m at the mall security just can’t fight them all
就算在購物中心,警衛也無法阻擋我(熱情)
When I’m at the beach, I’m in a speedo trying to tan my cheeks, What
當我在海灘時,我穿著泳褲曬著日光浴,怎麼樣?
This is how I roll, come on ladies it’s time to go
這就是我,正妹們和我一起走
We heading to the bar, baby don’t be nervous
寶貝別緊張,我們帶頭進酒吧
No shoes, no shirt, and I still get service, wow, watch
就算沒穿鞋,沒穿衣服,但他們還是得服務我,哇嗚,看那

Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out
我是健美先生
Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out
我是健美先生

When I walk in the spot, this is what I see
當我走在路上時,大家的焦點都在我身上,我親眼看到
Everybody stops and they staring at me
大家全都停下來凝視著我
I got passion in my pants and I ain’t afraid to “show it” [x4]
我滿滿的熱情在我的褲檔裡,我完全不怕秀出來

I’m SEXY AND I KNOW IT
我知道我很性感

CHECK IT OUT [x2]
快看這!!

[Bridge]
WIGGKE, WIGGKE, WIGGKE, WIGGKE, WIGGKE, YEAH (YEAH) [x4]
搖擺,搖擺,搖擺,搖擺,耶(老兄,搖擺你的腰)
DO THE WIGGLE MAN
老兄,就盡情搖擺
I DO THE WIGGLE MAN
我正在盡情搖擺,老兄

YEAH, I’m SEXY AND I KNOW IT
耶,我知道我很性感

Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out
我是健美先生
Girl look at that body [x3]
女孩,看那身材
I work out…
我是健美先生

I’m SEXY AND I KNOW IT
我知道我很性感

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()