close



Coldplay Feat. Rihanna – Princess Of China
酷玩樂團&雷哈娜 – 中國公主

[Rihanna]
Ohhh...
噢…

[Verse 1 - Chris Martin]
Once upon a time somebody ran
很久很久以前有個叛徒逃跑
Somebody ran away saying fast as I can
邊跑邊喊有本事就跑的和我一樣快
I've got to go
所以我決定把他抓回來
Got to go
把他抓回來

Once upon a time we fell apart
很久很久以前我們分手時
You're holding in your hands the two Halves of my heart
妳雙手手掌捧著我破碎兩半的心
Ohhh, ohhh
噢~噢~
Ohhh..
噢…

[Rihanna]
Once upon a time, we burn bright
很久很久以前,我們的愛綻放著光芒
Now all we ever seem to do is fight
現在的我們卻不斷的爭吵
On and on, and on and on and on
不斷的吵,一直吵,吵個不停
Once upon a time on the same side
很久很久以前我們曾站在同一邊
Once upon a time on the same side
很久很久以前我們曾站在同一邊
The same game
這相同的愛情遊戲
And why'd you have to go have to go
但此刻的你為什麼要離開?要離開?
And throw it all on my flame
澆熄我們倆之間的愛情

[Hook]
I could've been a Princess
我本可以當你的公主
You'd be a King
你可以當我的國王
Could've had a castle, and worn a ring
我們可以擁有自己的宮殿,幫我戴上婚戒
But noooo oh, you let me gooooo oh
但一切都不如我想像中的那樣,你居然驅逐我

I could've been a Princess
我本可以當你的公主
You'd be a King
你可以當我的國王
Could've had a castle, and worn a ring
我們可以擁有自己的宮殿,幫我戴上婚戒
But noooo oh, you let me gooooo oh
但一切都不如我想像中的那樣,你居然驅逐我

[Bridge - Chris Martin&Rihanna]
And stole my star
你偷走了我的夢想
La x18
啦~
You stole my star
你偷走了我的期望
La x6
啦~

Oooooh oh oh oooooh oh oh oh ohhhhhhh x2
噢~

[Outro - Chris Martin&Rihanna]
‘Cause you really hurt me
因為你(妳)真的傷我很深
No, you really hurt me
真的,你(妳)真的傷透了我的心
‘Cause you really hurt me
因為你(妳)真的狠狠刺傷了我
Oh, no, you really hurt me
噢~真的,你(妳)就像用刀狠狠的再我心上劃了一刀
‘Cause you really hurt me
因為你(妳)真的讓我很受傷
Oh, you really hurt me
噢~你(妳)傷我傷的很重
Oh, ‘cause you really hurt me
噢~因為你(妳)真的完完全全傷害了我
Oh, you really hurt me
噢~我心真的好痛好痛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()