Live


The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This
老菸槍雙人組&酷玩樂團 - 就如此簡單而已

[Verse 1]
I've been reading books of old
我讀遍古老小說
The legends and the myths
包括各類神話和傳奇
Achilles and his gold
阿基里斯與他的黃金盔甲
Hercules and his gifts
海克力士與他的神賜天賦
Spiderman's control
蜘蛛人的控制能力
And Batman with his fists
與蝙蝠俠的精壯體魄
And clearly I don't see myself upon that list
很明顯的以上幾種特質我沒有半項符合

But she said, where'd you wanna go?
但她問我,我下一步要往哪走?
How much you wanna risk?
願承擔多少風險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找
With some superhuman gifts
天生擁有超能力的人
Some superhero
不會是超級英雄
Some fairytale bliss
也並非童話故事般的人生
Just something I can turn to
而是能讓我依靠
Somebody I can kiss
讓我能親吻的她

[Hook]
I want something just like this
我要的就如此簡單而已
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此單純而已
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo

Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此簡單而已
I want something just like this
我要的就如此單純而已

[Verse 2]
I've been reading books of old
我讀遍古老小說
The legends and the myths
包括各類神話和傳奇
The testaments they told
在留下的遺囑中
The moon and its eclipse
見到歷史世代的興盛與衰落
And Superman unrolls
A suit before he lifts
而超人飛上天空前,也得解開上衣換裝
But I'm not the kind of person that it fits
但我不會是適合擁有這類能力的人選

She said, where'd you wanna go?
她問我,你下一步要往哪走?
How much you wanna risk?
願承擔多少風險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找
With some superhuman gifts
天生擁有超能力的人
Some superhero
不會是超級英雄
Some fairytale bliss
也並非童話故事般的人生
Just something I can turn to
而是能讓我依靠
Somebody I can miss
能讓我思念的她

[Hook]
I want something just like this
我要的就如此簡單而已
I want something just like this
我要的就如此單純而已

Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此簡單而已
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此單純而已
Doo-doo-doo, doo-doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo
Doo-doo-doo, doo-doo-doo

[Bridge]
Where'd you wanna go?
你下一步要往哪走?
How much you wanna risk?
願承擔多少風險?
I'm not looking for somebody
我並不是在尋找
With some superhuman gifts
天生擁有超能力的人
Some superhero
不會是超級英雄
Some fairytale bliss
也並非童話故事般的人生
Just something I can turn to
而是能讓我依靠
Somebody I can kiss
讓我能親吻的她
I want something just like this
我要的就如此簡單而已

[Outro]
Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此簡單而已
Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此單純而已
Oh, I want something just like this
噢,我要的就如此簡單而已
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()