Live


Wet - Deadwater
濕漉樂團 - 一攤死水

[Verse 1]
If I could be stronger
要是我能堅強些
And if you were just older
或許妳只是年紀大了
We might last this out longer
否則我們能走得更遠些
But the task just gets harder
但考驗只會越來越困難
And my face turned to red
From drinking all that dead water
自從吞下一灘灘死水,我的臉漲紅著
And then again when you said
然而妳再一次的告訴我
That I was my mother's daughter
說有其母必有其女

[Hook]
Shaky when he comes to me
顫抖著,當他走向我
Shaky but I believe
顫抖著,但相信著
Shaky and I'm on my knees
顫抖著,託付於你
There are better things for me
相信會有好事發生
Shaky when I came to be
顫抖著,當我成為
When they left, they left me in pieces
當他們離開時,留下支離破碎的我
Shaky, but I believe
顫抖著,但相信著
There are better things for me
相信會有好事發生

[Verse 2]
If my legs were longer
要是我的雙腳能長的長些
They might carry us further
或許能背著我們走遠些
But we waited too long
但我們拖得太久
And so the task just gets harder
讓考驗變的越來越困難
And the thoughts that come in
許多念頭不斷湧進
They come on stronger and stronger
變得越來越強烈
And it takes all of me
帶領著我
To just stay out of the water
遠離那攤死水

[Hook]
Shaky when he comes to me
顫抖著,當他走向我
Shaky but I believe
顫抖著,但相信著
Shaky and I'm on my knees
顫抖著,託付於你
There are better things for me
相信會有好事發生
Shaky when I came to be
顫抖著,當我成為
When they left, they left me in pieces
當他們離開時,留下支離破碎的我
Shaky, but I believe
顫抖著,但相信著
When you left, you left for a reason
你的離開,是因為你有所理由

[Bridge]
Ohhhh, take me to the things I see I see
噢~帶我去讓我親眼見證,見證、見證
My eyes can reach passed all that's been laid out for me
我的雙眼能看穿對我的所有佈局

[Hook]
Shaky when he comes to me
顫抖著,當他走向我
Shaky but I believe
顫抖著,但相信著
Shaky and I'm on my knees
顫抖著,託付於你
There are better things for me
相信會有好事發生
Shaky when I came to be
顫抖著,當我成為
When they left, they left me in pieces
當他們離開時,留下支離破碎的我
Shaky, but I believe
顫抖著,但相信著
There are better things for me
相信會有好事發生
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()