Live


Years & Years - Worship
這些年樂團 - 全心崇拜

[Verse 1]
Wanna be here tonight
今晚就想待在這裡
Wanna hide in your light
想躲在你的光環底下
Wanna cover my eyes, I feel you reflect in me
想矇起我的雙眼,我感受到你投射在我腦海裡
I worship all that you see
我崇拜你眼光所見的一切

Can I still make it right?
我還能讓關係走回正軌嗎?
Can I be what you like?
我能成為你喜歡的樣子嗎?
Can I keep up this fight?
我能繼續這場鬥爭嗎?
I hope that you'll never know
我希望你永遠不會知道
Why I need your control
為何我需要你掌控我

(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
You're all I need to survive
你是我活著的意義
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
Blind devotion
盲目奉獻
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
And you'll be my sacrifice
我願為你犧牲奉獻所有
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
You say you love...
你說你愛...

[Hook]
I worship, high praises
我崇拜,崇高讚揚著
My longing drives me crazy for you
我的渴望讓我對你為之瘋狂
My kingdom for your graces
我的王國臣服於你的恩典之下
I'm not gonna tell nobody
我不會告訴任何一個人
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外

[Verse 2]
Gotta hold my head up
得將我的頭高高抬起
Gotta move for your touch
得搖曳身體得到你的撫慰
Gotta keep my lips shut
得緊閉我的雙唇
I'll do what you tell me to
我會依照你的要求執行
Cause in darkness I follow you
因為在黑暗中我追隨你
I follow you
我追隨你

(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
You're all I need to survive
你是我活著的意義
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
Blind devotion
盲目奉獻
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
And you'll be my sacrifice
我願為你犧牲奉獻所有
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
You say you love...
你說你愛...

[Hook]
I worship, high praises
我崇拜,崇高讚揚著
My longing drives me crazy for you
我的渴望讓我對你為之瘋狂
My kingdom for your graces
我的王國臣服於你的恩典之下
I'm not gonna tell nobody
我不會告訴任何一個人
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外

[Bridge]
Just tell me how I can prove
快告訴我該如何向你證明
I'm the one for your fire
我就是點燃你心中慾火的人
And I'll take you higher
我將會帶你到更高一層境界
I'll do it for you
我會為你付出所有毫無保留
And you can worship me too
而你也能同樣崇拜著我

(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)
(I'm holy, I want you to know it)
(我會很虔誠的,我要你知道這點)

[Hook]
I worship, high praises
我崇拜,崇高讚揚著
My longing drives me crazy for you
我的渴望讓我對你為之瘋狂
My kingdom for your graces
我的王國臣服於你的恩典之下
I'm not gonna tell nobody
我不會告訴任何一個人
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外

I worship, high praises
我崇拜,崇高讚揚著
My longing drives me crazy for you
我的渴望讓我對你為之瘋狂
My kingdom for your graces
我的王國臣服於你的恩典之下
I'm not gonna tell nobody
我不會告訴任何一個人
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外
I'm not gonna tell nobody bout you
我不會告訴任何一個人,除了你以外
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()