Acoustic Version


Florrie - Real Love
Florrie - 真愛

[Verse 1]
You're so hard to read, you're the master of disguise
你真的讓人難以琢磨,完全就是偽裝高手
In your old blue jeans, you give me truth, you give me lies
在你的藍色舊牛仔褲裡,你給我實話,也給我謊言
You're a mystery, but it's exactly what I like
你就是個謎,但就是這種個性深深吸引我
What I like
深深吸引我

I can't pin you down, you're like catching open air
我無法把你綁住,綁你就像綁空氣一樣
You make me laugh out loud, lying in your underwear
你惹的我心花怒放,徜徉在你的內衣底下
On your leather couch, I just wanna keep you there
在你的真皮沙發上,滿腦子只想把你留住
Keep you there
只想把你留住

All the voices in my head
在我腦袋裡的所有聲音
Are pushing me right to the edge
都在將我推往界線之外

[Hook]
If this is real love
如果這是真愛
Beating like a thousand drums, love
噗通跳像上千個鼓一同敲擊,愛
Burning like the hottest sun, love
熾熱像最炙熱的陽光般,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
I want, I want, real love
我想要,想要,真愛
Hit me like a hurricane, love
像龍卷風般向我襲捲而來,愛
Feel it running through my veins, love
感受到愛穿透全身血液,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
Want, want, want
想要,想要,想要
Real love, real love
真愛,真愛

[Verse 2]
All the little things, it's the smell of your cologne
不論大小事物,都是你古龍水的香氣
Lying next to me, I breathe you in and I'm at home
你躺在我的身旁,你就是我生命中的一部份,讓我有家的感覺
Give me everything, I'm not afraid of the unknown
給了我一切,讓我不害怕未知數
Of the unknown
未知數

Cause all the voices in my head
因為我腦袋裡的所有聲音
Are pushing me right to the edge
都在將我推往界線之外

[Hook]
If this is real love
如果這是真愛
Beating like a thousand drums, love
噗通跳像上千個鼓一同敲擊,愛
Burning like the hottest sun, love
熾熱像最炙熱的陽光般,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
I want, I want, real love
我想要,想要,真愛
Hit me like a hurricane, love
像龍卷風般向我襲捲而來,愛
Feel it running through my veins, love
感受到愛穿透全身血液,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
Want, want, want
想要,想要,想要

Real love, real love
真愛,真愛
Real love, real love
真愛,真愛

[Bridge]
I'm not scared of much
我不太怎麼擔心受怕
Take the pleasure with the pain
享受這歡愉參雜痛苦
Do it all for us
為我們而做吧
Won't you meet me there halfway?
難道你不想在中途與我碰面嗎?
Don't be scared of love
別對愛感到懼怕
Take the sunshine with the rain
享受這陽光參雜雨水
Do it all for us
為我們而做
Do it all for us
為我們而做

[Hook]
If this is real love
如果這是真愛
Beating like a thousand drums, love
噗通跳像上千個鼓一同敲擊,愛
Burning like the hottest sun, love
熾熱像最炙熱的陽光般,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
I want, I want, real love
我想要,想要,真愛
Hit me like a hurricane, love
像龍卷風般向我襲捲而來,愛
Feel it running through my veins, love
感受到愛穿透全身血液,愛
You're the only one I want
我唯一想要的就是你
Want, want, want
想要,想要,想要

Real love, real love
真愛,真愛

(Real love…)
(真愛…)
Real love, real love
真愛,真愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()