close


Live


Daughter - How
女兒樂團 - 迷團

[Verse 1]
Moving on
往前邁進
Is moving in slow motion
是否緩慢地移動步伐
To keep the pain to a minimum
能讓痛苦減到最低
Weightless, only wait for a fall
失去重心,只能靜待一切塵埃落地

[Hook]
How long must I wait for you?
我必須還得等你多久?
Undone in the evening
在這傍晚未解開的謎團
How must I wait for you
我怎會必須等待你
To become what I need?
成為我所需要的?

[Verse 2]
Holding old souvenirs
緊握過往留念
His words inked from birthdays
他在生日所說的話深深印在腦海裡
Goodbye to our empty ruins
向我們僅存的空虛道別

Yeah that's when I saw her
對,這就是當我見到她時
Hold me back
阻止
Hold me back
阻止
All I am
所有的我
All I am
所有的我

[Bridge]
How long
Before the last dance
還剩多少時間,於最後一支舞開始前?
How come he was the one
To let me down
為何讓我崩潰的人,會是我的唯一?
How come they glow
Different in the evening?
為何在傍晚時,他們會走向分歧?
How come their stare
Distant into daylight?
為何在黎明時,他們會走向交融?

[Outro]
Like it's alright
像似一切都都很美好
Like it's alright
像似一切都都很美好
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()