Live


Little Mix Feat. Jason Derulo - Secret Love Song
混合甜心&A咖傑森 - 秘密情歌

[Intro]
When you hold me in the street
當你在街上牽我的手
And you kiss me on the dance floor
在舞池裡親吻我
I wish that it could be like that
我多麼希望這些都會成為真的
Why can't it be like that? 'Cause I'm yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的

[Verse 1]
We keep behind closed doors
我們始終不讓這段戀情曝光
Every time I see you, I die a little more
每一次見到你,我的心就一點一點向你流逝
Stolen moments that we steal as the curtain falls
我們只能趁夜幕低垂時偷偷幽會
It'll never be enough
但這永遠也不夠
It's obvious you're meant for me
很明顯的,你我是命中註定
Every piece of you, it just fits perfectly
你裡裡外外的每一分,都和我如此相稱
Every second, every thought, I'm in so deep
每分每秒,每一個念頭,都讓我越陷越深
But I'll never show it on my face
但我從來沒有顯現出來

But we know this, we got a love that is homeless
但我們明白,我們的愛最終無法走到終點

[Hook]
Why can't you hold me in the street?
為什麼你不在大街上牽我的手?
Why can't I kiss you on the dance floor?
為什麼你不在舞池裡親吻我?
I wish that it could be like that
我多麼希望這些都會成為真的
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的

[Verse 2]
When you're with him, do you call his name
當妳和他相處時,妳有呼喚他的名字嗎?
Like you do when you're with me? Does it feel the same?
妳對他與妳和我在一起時是相同的嗎?感覺是一樣的嗎?
Would you leave if I was ready to settle down?
要是我決定和妳共度餘生,妳會選擇離開我嗎?
Or would you play it safe and stay?
還是妳只想細水長流?

Girl you know this, we got a love that is hopeless
女孩妳明白的,我們的愛只是癡心妄想罷了

[Hook]
Why can't you hold me in the street?
為什麼你不在街上牽起我的手?
Why can't I kiss you on the dance floor?
為什麼你不在舞池裡吻我?
I wish that it could be like that
我多麼希望會成為真的
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的

[Bridge]
And nobody knows I'm in love with someone's baby
而沒有人知道我心裡愛著另一個人的寶貝
I don't wanna hide us away
我不想再遮遮掩掩
Tell the world about the love we're making
我要告訴全世界我們之間的愛
I'm living for that day
我為了這天的來臨活著
Someday
那一天終會來臨

[Hook]
Why can't you hold me in the street?
為什麼妳不在街上牽起我的手?
Why can't I kiss you on the dance floor?
為什麼妳不在舞池裡吻我?
I wish that it could be like that
我多麼希望會成為真的
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours, I’m yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的,我是你的

Oh, Why can't you hold me in the street?
噢,為什麼你不在街上牽起我的手?
Why can't I kiss you on the dance floor?
為什麼你不在舞池裡吻我?
I wish that it could be like that
我多麼希望會成為真的
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的
Why can't I say that I'm in love?
為什麼我不能告訴大家我戀愛了?
I wanna shout it from the rooftops
想大聲吶喊讓全世界都知道
I wish that it could be like that
我多麼希望會成為真的
Why can't we be like that? 'Cause I'm yours
為什麼無法成為真的?只因為我是你的

Why can't we be like that?
為什麼我們無法像其他人那樣?
Wish we could be like that
多麽希望我們的心願會成真

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()