close


Live


Zedd Feat. Selena Gomez - I Want You To Know
捷德&賽琳娜·戈梅茲 - 我要你知道

[Intro]
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me run the same course
你與我一同奔向屬於我們的未來

[Verse 1]
I'm slippin' down a chain reaction
在連鎖反應的催化之下我急轉直下
And here I go, here I go, here I go, go
放縱自己、放縱自己、放縱自己、自己
And once again, I'm yours in fractions
再一次的,你我融為一體
It takes me down, pulls me down, pulls me down low
這感覺讓我徹底痴迷,讓我徹底沈迷,讓我徹底沈浸

Honey, it's rainin' tonight
親愛的,今晚大雨滂礡
But storms always have an eye, have an eye
但就算是風暴也總會有平息的一刻,平息的一刻
Tell me you’re cover tonight
對我說今晚你能好好保護我
Or tell me lies, tell me lies, lies, lies...
或用甜言蜜語哄我、甜言蜜語哄我、哄我、哄我...

[Hook]
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me, we're the same force
你與我,我們是彼此生存的力量
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me run the same course
你與我一同奔向屬於我們的未來

I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下

[Verse 2]
I'm better under your reflection
與你在一起讓我變得更好
But did you know, did you know, did you know, know
但你知道嗎、你知道嗎、你知道嗎、知道嗎
That's anybody else that's met ya
要是其他人遇見了你
It's all the same, all the same, all the same glow
她們會與我一樣,與我一樣,一樣因你而發出耀眼光芒

Honey, it's rainin' tonight
親愛的,今晚大雨滂礡
But storms always have an eye, have an eye
但就算是風暴也總會有平息的一刻,平息的一刻
Tell me you’re cover tonight
對我說今晚你能好好保護我
Or tell me lies, tell me lies, lies, lies...
或用甜言蜜語哄我、甜言蜜語哄我、哄我、哄我...

[Hook]
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me, we're the same force
你與我,我們是彼此生存的力量
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me run the same course
你與我一同奔向屬於我們的未來

You and me run the same course
你與我一同奔向屬於我們的未來

[Outro]
I want you to know that it's our time
我要你知道這是屬於我們的時代
You and me bleed the same light
你與我徜徉於同一光景之下
I want you to know that I'm all yours
我要你知道我完全是屬於你的
You and me run the same course
你與我一同奔向屬於我們的未來
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()