close


Live


Coldplay - Every Teardrop Is a Waterfall
酷玩樂團 - 滿溢感動

[Verse 1]
I turn the music up, I got my records on
隨手讓音樂響起,放起我珍藏的唱片們
I shut the world outside until the lights come on
我與世界完全隔絕直到光線嶄露頭角
Maybe the streets alight, maybe the trees are gone
也許是街道展現耀眼光芒,也許是行道樹消失殆盡
I feel my heart start beating to my favorite song
我感受到我的心跳因我最愛的歌曲而開始跳動

And all the kids they dance, all the kids all night
所有孩子們都跳著舞,所有孩子們都徹夜狂歡著
Until Monday morning feels another life
一到星期一早晨只得面對現實
I turn the music up
隨手讓音樂響起
I'm on a roll this time
我沈醉於此刻
And heaven is in sight
天堂於是近在咫尺

[Verse 2]
I turn the music up, I got my records on
隨手讓音樂響起,放起我珍藏的唱片們
From underneath the rubble sing a rebel song
從社會底層起身唱起激昂歌曲對抗強權
Don't want to see another generation drop
只因不願見到下一世代向下沈淪
I'd rather be a comma than a full stop
我寧願持續精進也不願停下腳步

Maybe I'm in the black, maybe I'm on my knees
也許我很富裕,也許我很貧困
Maybe I'm in the gap between the two trapezes
也許我懸掛在兩個鞦韆之中
But my heart is beating and my pulses start
但我的心正跳動著,我的脈搏也跟著起伏
Cathedrals in my heart
神蹟降臨至我的心中

As we saw oh this light I swear you
當我們見到~噢~光芒時,我向你承諾
Emerge blinking into to tell me it's alright
光芒乍現的那一剎間鼓舞了我一切都會安好
As we soar walls, every siren is a symphony
當我們跨越層層阻礙,每一個吵雜的噪音都會成為交響樂

[Hook]
And every tear's a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布
Is a waterfall
成為美麗瀑布
Oh
噢~
Is a waterfall
成為美麗瀑布
Oh oh oh
噢~噢~噢
Is a is a waterfall
成為成為美麗瀑布
Every tear
每一滴感動眼淚接續流下
Is a waterfall
成為美麗瀑布
Oh oh oh
噢~噢~噢

[Bridge]
So you can hurt, hurt me bad
就算你傷害我,傷的我遍體鱗傷
But still I'll raise the flag
但我仍會站起身搖旗吶喊絕不低頭

[Hook]
Oh
噢~
It was a wa wa wa wa wa-terfall
那曾經為瀑瀑瀑瀑瀑-布
A wa wa wa wa wa-terfall
瀑瀑瀑瀑瀑-布

Every tear
每一滴眼淚
Every tear
每一滴眼淚
Every teardrop is a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布

Every tear
每一滴眼淚
Every tear
每一滴眼淚
Every teardrop is a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布

Every tear
每一滴眼淚
Every tear
每一滴眼淚
Every teardrop is a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布

Every tear
每一滴眼淚
Every tear
每一滴眼淚
Every teardrop is a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布

Every tear
每一滴眼淚
Every tear
每一滴眼淚
Every teardrop is a waterfall
每一滴眼淚接續流下成為美麗瀑布
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()