Live


Tove Lo - Habits (Stay High)
托芙蘿 - 沈溺(麻痺狀態)

[Verse 1]
I eat my dinner in my bathtub
窩在浴缸裡啃完晚餐
Then I go to sex clubs
起身前往性愛派對
Watching freaky people gettin' it on
看著怪異的人們互相勾搭上
It doesn't make me nervous
這對我來說並沒什麼
If anything I'm restless
其餘的事才會讓我感到焦躁不安
Yeah, I've been around and I've seen it all
是,這樣的生活已經持續一段時間,我也早已見怪不怪

I get home, I got the munchies
一回到家,飢餓感衝上頭頂
Binge on all my Twinkies
放縱的大口吃著餅乾
Throw up in the tub
放縱的吐在浴缸裡
Then I go to sleep
吐完倒頭就睡
And I drank up all my money
喝光我所有積蓄
Tastin’ kind of lonely
卻感覺有些孤寂

[Hook]
You're gone and I gotta stay
你從我生命之中消失,我得讓自己
High, all the time
隨時,麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

High, all the time
隨時,麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

Spend my days locked in a haze
沉浸在性愛、毒癮與酒精之中
Trying to forget you babe
正努力將你忘掉,寶貝
I fall back down
我深深摔進谷底
Gotta stay high all my life
得隨時麻痺自己
To forget I'm missing you
讓自己忘卻我還想你

[Verse 2]
Pick up daddies at the playground
在成人世界裡的遊樂場與有婦之父嬉戲著
How I spend my day time
我又是如何度過這漫漫長日
Loosen up the frown
把一切煩惱憂愁拋到腦後
Make them feel alive
盡情享受這一刻
Oh, make it fast and greasy
噢,讓當下快速進行且滑膩
I'm numb and way too easy
我是如此麻痺且隨意

[Hook]
You're gone and I gotta stay
你從我生命之中消失,我得
High, all the time
隨時麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

High, all the time
隨時麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

Spend my days locked in a haze
沉浸在性愛、毒癮與酒精之中
Trying to forget you babe
正努力將你忘掉,寶貝
I fall back down
我深深摔進谷底
Gotta stay high all my life
得隨時麻痺自己
To forget I'm missing you
讓自己忘卻我還想你

[Bridge]
Staying in my play pretend
始終停留在我的世界
Where the fun ain't got no end
樂趣永不停歇
Can't go home alone again
無法一人獨自在家
Need someone to numb the pain
需要有人撫平傷痛

Staying in my play pretend
始終停留在我的世界
Where the fun ain't got no end
樂趣永不停歇
Can't go home alone again
無法一人獨自在家
Need someone to numb the pain
需要有人撫平傷痛

[Hook]
You're gone and I gotta stay
你從我生命之中消失,我得讓自己
High, all the time
得隨時麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

High, all the time
隨時,麻痺自己
To keep you off my mind
來將你忘的一乾二淨

Spend my days locked in a haze
沉浸在性愛、毒癮與酒精之中
Trying to forget you babe
正努力將你忘掉,寶貝
I fall back down
我深深摔進谷底
Gotta stay high all my life
得隨時麻痺自己
To forget I'm missing you
讓自己忘卻我還想你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()