close


Jackie Boyz - First Time
Jackie Boyz - 初次

Oh, baby
噢,寶貝
Oh, yeahh
噢,耶

I wanna be the only one
我想成為妳的唯一
To make you feel the way you feel
讓妳與我有同樣的感動
Cause you got everything I need, I need
因為妳擁有我所需要的一切,一切
so why do I have to want it still
所以我又何必需要更多
I’ll treat you like a little baby
我會待妳像小寶貝一般呵護
I’ll promise I’ll take care of you
我會向妳承諾永遠呵護著你
so you don’t have to worry, I’ll do
所以妳別擔心,我會做到
I’ll do, everything you want me to
所有妳期望的事情,我都會做到

I’ll make you feel, ohh
我會讓妳感受到,嗚嗚
likes your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
I’ll make you feel, ohhh baby
我會讓妳感受到,喔~寶貝
like its your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
your first time lalal
初次般的感受,啦啦啦...
your first time lala
初次般的感受,啦啦啦...
your first time lala lala
初次般的感受,啦啦啦...
your time time lala lala
初次般的感受,啦啦啦...
your first time
初次般的感受
your my first time ohh
初次般的感受,嗚嗚

I’ll make you feel, ohh
我會讓妳感受到,嗚嗚
likes your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
I’ll make you feel, ohhh baby
我會讓妳感受到,喔~寶貝
like its your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
your first time lalal
初次般的感受,啦啦啦...
your first time lala
初次般的感受,啦啦啦...
your first time lala lala
初次般的感受,啦啦啦...
your time time lala lala
初次般的感受,啦啦啦...
your first time
初次般的感受
your my first time ohh
初次般的感受,嗚嗚

I’ll make you feel, ohh
我會讓妳感受到,嗚嗚
likes your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
I’ll make you feel, ohhh baby
我會讓妳感受到,喔~寶貝
like its your first time, everytime
每一次的接觸,就像初次般
your first time lalal
初次般的感受,啦啦啦
your first time lala
初次般的感受,啦啦啦...
your first time lala lala
初次般的感受,啦啦啦...
your time time ohh…
初次般的感受,嗚...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()