close


Live


The Wanted - Warzone
渴望樂團 - 愛情戰場

[Verse 1]
I can't believe I had to see
無法置信我居然親眼看見
The girl of my dreams cheating on me
我的夢中情人背著我偷吃
The pain you caused has left me dead inside
妳造就的傷痛已讓我心死
I'm gonna make sure, you regret that night
我要確認,那晚妳是否真心後悔

I feel you close, I feel you breathe
我感受到妳貼近,感受到妳氣息
And now it's like you're here
此時此刻感覺就像妳就在我身邊
You're haunting me
妳讓我魂牽夢縈
You're out of line, you're out of sight
妳跨越了界線,妳從我視線消失
You're the reason that we started this fight
妳成為我們爭吵的緣由

[Hook]
But I… I know
但我... 我明白
I just gotta let it go
我只需要放手
I… I should've known
我... 我必須得懂
I gotta learn to say goodbye now
現在我得學習說再見
I throw my armor down
我卸下防衛
And leave the battleground
離開這場戰爭
For the final time now
現在這將會是最後一次
I… I know
我... 我知道
I'm running from a warzone
我遠遠逃離了戰場

[Verse 2]
In our house, I hate that place
在我們一同屋裡,我痛恨那個地方
Everywhere I walk I see your face
不管我走到哪總看見妳的臉龐
Try to erase a memory with a flame
試著用火焰將回憶燃燒殆盡
And hope I never see you again
期望永遠不會再見到妳
Standing here, in this burning room
站在這,身在這燃燒熊熊烈火的房裡
You know the end could never come so soon
妳深知結局並不會這麼快到來

It's clear to me
對我來說是多麼清楚
The lies you use
妳所撒的謊
The ones that killed me ain't hurting you
那些傷害我極深的話並不會傷害到妳

[Hook]
But I… I know
但我... 我明白
I just gotta let it go
我只需要放手
I… I should've known
我... 我必須得懂
I gotta learn to say goodbye now
現在我得學習說再見
I throw my armor down
我卸下防衛
And leave the battleground
離開這場戰爭
For the final time now
現在這將會是最後一次
I… I know
我... 我知道
I'm running from a warzone
我遠遠逃離了戰場

I'm running from a warzone
我遠遠逃離了戰場
I can't do this anymore
我無法在繼續這樣下去
I'm running from a warzone
我遠遠逃離了戰場
What are we fighting for?
我們到底為了什麼吵架?

I'm running from a warzone...
我遠遠逃離了戰場...

I… I know
我... 我明白
I just gotta let it go
我只需要放手
I… I should've known
我... 我必須得懂
I gotta learn to say goodbye now
現在我得學習說再見
I throw my armor down
我卸下防衛
And leave the battleground
離開這場戰爭
For the final time now
現在這將會是最後一次
I… I know
我... 我知道
I'm running from a warzone…
我遠遠逃離了戰場...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()