Live


Joe Jonas - See No More
喬·強納斯 - 不想再見

[Intro]
And I don't wanna see no more
我不想再見到更多
Oh Oh (And I don't wanna see no more)
噢噢(我不想再見到更多)

[Verse 1]
It was Saturday when I got that call
當我接到那通電話,那天是禮拜六
Far away from feeling tall
從天堂狠狠摔下
I know, I know, I know what the truth is
我懂,我懂,我懂事實的真相是什麼
Yeah
是~
I try to look away from what you did
我試圖從妳所做的一切轉移目標
Heartache became my friend
心痛成為我的朋友

You walked away from me baby
寶貝妳離開了我
I would've never done the same
我從沒對妳做過相同的事
You made me feel like our love was not real
妳讓我覺得我們的愛並不是真的
You threw it all away, so
妳把我們的感情全拋到腦後,所以

[Hook]
I don’t wanna wait for you
我不想等著妳
I don’t wanna wake up thinking, hoping
我不想起床就思考著,期望著
You will get it right this time
妳會讓一切回復過往
‘Cause you know that you’re so cold
因為妳明白自己是如此冷淡
I don’t wanna see no more
我不想再見到更多
And I can’t get away from you
但也無法離開妳
It’s one of the reasons why
That I just can’t get you out my mind
這就是唯一的原因為什麼我無法把妳拋到腦後
And all I keep seeing is your picture
讓我一直不斷看著妳的照片

I don’t wanna see no more (x5)
我不想再見到更多

[Verse 2]
It was so easy to trust you baby
寶貝當時是如此輕易相信妳
Guess I was so stupid baby
寶貝我想我真的是笨的可以
Oh, I didn’t ever think that this would come
噢~我從來沒想過那個這個會來臨
You’re running right to another one, oh
妳跑向另一個人的懷抱裡,噢~

You walked away from me baby
寶貝妳離開了我
You threw it all away, so
妳把我們的感情全拋到腦後,所以
(You threw it all away)
妳把我們的感情全拋到腦後

[Hook]
I don’t wanna wait for you
我不想等著妳
I don’t wanna wake up thinking, hoping
我不想起床就思考著,期望著
You will get it right this time
妳會讓一切回復過往
‘Cause you know that you’re so cold
因為妳明白自己是如此的冷淡
I don’t wanna see no more
我不想再見到更多
And I can’t get away from you
但也無法離開妳
It’s one of the reasons why
That I just can’t get you out my mind
這就是唯一的原因為什麼我無法把妳拋到腦後
And all I keep seeing is your picture
讓我一直不斷看著妳的照片
I don’t wanna see no more (no more) (x2)
我不想再見到更多(不再更多)
I don’t wanna see no more (x3)
我不想再見到更多

[Hook]
I used to be afraid of letting go
我曾害怕放手
The fragile part of me, I’m here right now
我最脆弱的一部份,現在就活身身在這
I need you to set me free
我需要妳讓我自由
I can see it in your eyes
我能在妳的眼中看見
That you won’t blame it on me this time
這次妳不會再把錯怪到我身上
No, never
是,永遠不會
You might want me back but I won’t look back, no
也許妳會想我回到妳身邊,但我不願回首過去,永遠不會

[Hook]
I don’t wanna wait for you
我不想等著妳
I don’t wanna wake up thinking, hoping
我不想起床就思考著,期望著
You will get it right this time
妳會讓一切回復過往
‘Cause you know that you’re so cold
因為妳明白自己是如此的冷淡
I don’t wanna see no more
我不想再見到更多
And I can’t get away from you
但也無法離開妳
It’s one of the reasons why
That I just can’t get you out my mind
這就是唯一的原因為什麼我無法把妳拋到腦後
And all I keep seeing is your picture
讓我一直不斷看著妳的照片
I don't wanna see no more (x5)
我不想再見到更多
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()