Live


Daughtry - Over You
道奇樂團 - 拋之腦後

[Verse 1]
Now that it's all said and done
這一刻一切都已結束
I can't believe you were the one
我無法相信妳曾是那個
To build me up and tear me down
帶我上到天堂卻又帶我下到地獄的人
Like an old abandoned house
讓我像被遺棄的老房子
What you said when you left
當妳離開時所說的話
Just left me cold and out of breath
留下我獨自一人冰冷的無法呼吸
I fell too far, was in way too deep
我感到好疏遠,對妳的感情已太深
Guess I let you get the best of me
我想我讓妳擁有了我最好的一面

[Hook]
Well, I never saw it coming
好吧,是我從沒想過這一刻會到來
I should've started running
要是我早知道我會轉身離開
A long, long time ago
從很久,很久以前
And I never thought I'd doubt you
我從沒想過我要懷疑妳
I'm better off without you
現在沒有妳的我會過的更好
More than you, more than you know
比妳知道的,比妳知道的還要好
I'm slowly getting closure
我緩慢的結束這段感情
I guess it's really over
我想這就是真的結束
I'm finally getting better
直到最後我終於感到好多了
And now I'm picking up the pieces
現在我正撿拾著一塊塊的碎片
I'm spending all of these years
我會花多年的時間
Putting my heart back together
將我的心一塊塊拼湊回去
'Cause the day I thought I'd never get through
因為經歷過這些傷心欲絕的日子後
I got over you
我已將妳遠遠拋之腦後

[Verse 2]
You took a hammer to these walls
妳帶著鐵鎚來到回憶心牆
Dragged the memories down the hall
將心牆打碎釋放回憶
Packed your bags and walked away
將回憶裝上背包一走了之
There was nothing I could say
此刻我已無話可說
And when you slammed the front door shut
當妳用力的甩門離開
A lot of others opened up
卻也讓很多機會因此而開啟
So did my eyes so I could see
事實擺在眼前告訴了我
That you never were the best for me
妳並不是最適合我的她

[Hook]
Well, I never saw it coming
好吧,是我從沒想過這一刻會到來
I should've started running
要是我早知道我會轉身離開
A long, long time ago
從很久,很久以前
And I never thought I'd doubt you
我從沒想過我要懷疑妳
I'm better off without you
現在沒有妳的我會過的更好
More than you, more than you know
比妳知道的,比妳知道的還要好
I'm slowly getting closure
我緩慢的結束這段感情
I guess it's really over
我想這就是真的結束
I'm finally getting better
直到最後我終於感到好多了
And now I'm picking up the pieces
現在我正撿拾著一塊塊的碎片
I'm spending all of these years
我會花多年的時間
Putting my heart back together
將我的心一塊塊拼湊回去
'Cause the day I thought I'd never get through
因為經歷過這些傷心欲絕的日子後
I got over you
我已將妳遠遠拋之腦後

[Bridge]
Well, I never saw it coming
好吧,是我從沒想過這一刻會到來
I should've started running
要是我早知道我會轉身離開
A long, long time ago
從很久,很久以前
And I never thought I'd doubt you
我從沒想過我要懷疑妳
I'm better off without you
現在沒有妳的我會過的更好
More than you, more than you know
比妳知道的,比妳知道的還要好

[Hook]
Well, I never saw it coming
好吧,是我從沒想過這一刻會到來
I should've started running
要是我早知道我會轉身離開
A long, long time ago
從很久,很久以前
And I never thought I'd doubt you
我從沒想過我要懷疑妳
I'm better off without you
現在沒有妳的我會過的更好
More than you, more than you know
比妳知道的,比妳知道的還要好
I'm slowly getting closure
我緩慢的結束這段感情
I guess it's really over
我想這就是真的結束
I'm finally getting better
直到最後我終於感到好多了
And now I'm picking up the pieces
現在我正撿拾著一塊塊的碎片
I'm spending all of these years
我會花多年的時間
Putting my heart back together
將我的心一塊塊拼湊回去

[Outro]
Putting my heart back together
將我的心一塊塊拼湊回去
Cause I got over you
因為我早已將妳遠遠拋之腦後
I got over you
將妳拋之腦後

'Cause the day I thought I'd never get through
因為經歷過這些傷心欲絕的日子後
I got over you
我早已將妳遠遠拋之腦後

[MV]
Hi, my name is Sara
嗨,我的名字是莎拉

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()