close


Remix by Kaskade


Lana Del Rey - Young and Beautiful
拉娜·德芮·蕾伊 - 年輕而貌美

[Verse 1]
I've seen the world
我看盡世事
Done it all
歷經滄桑
Had my cake now
才得到榮華富貴
Diamonds, brilliant
鑽石珠寶,聲勢顯赫
And Bel Air now
坐擁豪宅
Hot summer nights, mid July
七月中旬,炎熱的夏日夜晚
When you and I were forever wild
當時的你我將注定永世瘋狂
The crazy days, city lights
過去狂熱的日子,城市的燈光
The way you'd play with me like a child
你我就像個孩童般嬉戲著

[Hook]
Will you still love me
When I'm no longer young and beautiful?
當有一日我風華逝去而美貌不再,你仍會愛著我嗎?
Will you still love me
When I got nothing but my aching soul?
當有一日我一無所有剩痛苦靈魂,你仍會愛著我嗎?
I know you will (x2)
我知道你仍會
I know that you will
我知道你仍會的
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
當我美貌不再、風華逝去,你仍會愛著我嗎?

[Verse 2]
I've seen the world, lit it up as my stage now
我看盡世事,如今點亮了我的人生舞台
Channeling angels in the new age now
引領天使們,進入新紀元
Hot summer days, rock 'n' roll
炎熱的夏日時光,盛夏搖滾
The way you play for me at your show
你一枝獨秀為我演唱著
And all the ways I got to know
所有的一切讓我刻骨銘心的記著
Your pretty face and electric soul
你美麗的臉龐和觸動心靈的靈魂

[Hook]
Will you still love me
When I'm no longer young and beautiful?
當有一日我風華逝去而美貌不再,你仍會愛著我嗎?
Will you still love me
When I got nothing but my aching soul?
當有一日我一無所有剩痛苦靈魂,你仍會愛著我嗎?
I know you will (x2)
我知道你仍會
I know that you will
我知道你仍會的
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
當我美貌不再、風華逝去,你仍會愛著我嗎?

[Bridge]
Dear lord, when I get to heaven
親愛的上帝,當我上到了天堂
Please let me bring my man
請讓我帶著我的愛人
When he comes tell me that you'll let him in
當他到來時,請告訴我祢會讓他與我相聚
Father tell me if you can
天父祢如果能答應我,請告訴我
Oh that grace, oh that body
噢~那優雅,噢~那身型
Oh that face makes me wanna party
噢~那臉龐,讓我想徹底狂歡
He's my sun, he makes me shine like diamonds
他就是我的太陽,賦予我像鑽石般閃耀著

[Hook]
Will you still love me
When I'm no longer young and beautiful?
當有一日我風華逝去而美貌不再,你仍會愛著我嗎?
Will you still love me
When I got nothing but my aching soul?
當有一日我一無所有剩痛苦靈魂,你仍會愛著我嗎?
I know you will (x2)
我知道你仍會
I know that you will
我知道你仍會的
Will you still love me when I'm no longer beautiful? (x2)
當我美貌不再、風華逝去,你仍會愛著我嗎?
Will you still love me when I'm not young and beautiful?
當有一日我風華逝去而美貌不再,你仍會愛著我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()