close



Live


Andreea Banica – Could U
Andreea Banica – 你願意嗎?

[Intro]
Could you be my man? (x2)
你願意成為我的男人嗎?

[Verse 1]
In your life, by your side
I need it day and night
日日夜夜我都想在你的人生裡,陪伴你左右
Feelings come through my mind
強烈的感覺出穿越過我的心靈
I’m wonder if you’re kind
我猜想著你會是個體貼的好男人

Make me feel the flow
讓我感受這愛的流動
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~
Take me nice and slow
緩慢而美好的對待我
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~

[Hook] (x2)
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Can you prove me that
只要你能向我證明
You can stay by my side?
我願意讓你留在我的身邊

[Bridge]
Could you be my man? (x2)
你願意成為我的男人嗎?

[Verse 2]
Make me feel the flow
讓我感受這愛的流動
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~
Take me nice and slow
緩慢而美好的對待我
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~

[Hook] (x2)
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Can you prove me that
只要你能向我證明
You can stay by my side?
我願意讓你留在我的身邊

[Bridge]
Could you be my man? (x4)
你願意成為我的男人嗎?

Make me feel the flow
讓我感受這愛的流動
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~
Take me nice and slow
緩慢而美好的對待我
I wanna go, low oh oh
我想要更進,一步,噢~噢~

[Hook]
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Can you prove me that
只要你能向我證明
You can stay by my side?
我願意讓你留在我的身邊
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Can you prove me that
只要你能向我證明
You can stay by my side?
我願意讓你留在我的身邊
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Could you be my man?
你願意成為我的男人嗎?
Could you be my man
你願意成為我的男人嗎?
Love me well, treat me right?
用心愛我,好好的對待我
Could you be my man?
你願意成為我的男人嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()