close



Live


OneRepublic – If I l Lose Myself
共和世代 - 如果我迷失自我

[Verse 1]
I stared up at the sun
我抬頭凝視著太陽
Thought of all of the people, places and things I’ve loved
想著我曾愛過的人事物
I stared up just to see
我抬頭凝視著過去
With all of the faces, you were the one next to me
回憶起過去的臉龐,發現在我身邊的妳才是我的唯一

You can feel the light start to tremble
妳可以感受到光線開始顫動
Washing what you know out to sea
大海洗刷了妳的過去
You can see your life out of the window
妳的人生即將跳脫以往
Tonight
就在今晚

[Hook]
If I lose myself tonight
如果今晚我迷失自我
It’ll be by your side
我依然會守在妳身旁
I lose myself tonight...
今晚我迷失了自我…
(oh) yeah, yeah, yeah
(噢)耶,耶,耶
If I lose myself tonight
如果今晚我迷失自我
It’ll be you and I
這會讓妳和我一同
Lose myself tonight...
在今晚迷失了自我…

[Verse 2]
I woke up with the sun
我在早晨之中醒來
Thought of all of the people, places and things I’ve loved
想著我曾愛過的人事物
I woke up just to see
我在回憶之中醒來
With all of the faces, you were the one next to me
回憶起過去的臉龐,發現在我身邊的妳才是我的唯一

You can feel the light start to tremble
妳可以感受到光線開始顫動
Washing what you know out to sea
大海洗刷了妳的過去
You can see your life out of the window
妳的人生即將跳脫以往
Tonight
就在今晚

[Hook]
If I lose myself tonight
如果今晚我迷失自我
It’ll be by your side
我依然會守在妳身旁
I lose myself tonight...
今晚我迷失了自我…
(oh) yeah, yeah, yeah
(噢)耶,耶,耶
If I lose myself tonight
如果今晚我迷失自我
It’ll be you and I
這會讓妳和我一同
Lose myself tonight...
在今晚迷失了自我…
Whoooooooooo
嗚~

(Whoooooooooo)
(嗚~)

[Bridge] (x4)

Take us down and we keep trying
就算將我們擊倒,我們仍站起奮鬥
Forty thousand feet, keep flying
飛揚在四千英呎的高空上,朝著夢想前進
(Lose myself)
(迷失自我)
I lose myself tonight...
今晚我迷失了自我…

Whoooooo (x8)
嗚~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()