Calvin Harris Feat. Ellie Goulding – I Need Your Love
凱文‧哈里斯&艾麗高登 - 我要你的愛

[Hook]
I need your love
我要你所有的愛
I need your time
我要你所有的時間
When everything's wrong
當一切都變得不好時
You make it right
你讓一切變得美好
I feel so high
我真的很開心
I come alive
我充滿著生氣
I need to be free with you tonight
今晚我就是要你陪著我
I need your love (x2)
我要你所有的愛

[Verse 1]
I take a deep breath everytime I pass your door
每次經過你的門前,我總是深深吸一口氣
I know you're there but I can't see you anymore
我知道你就在那,但我再也看不到你了
And that's the reason you're in the dark
那就是因為你已經不在人世間了
I've been a stranger ever since we fell apart
自從我們分開後,對你來說我只是個最熟悉的陌生人
I feel so helplessly here
我深深的感到無助
Watch my eyes are filled with fear
看著我的雙眼裡滿是淚水
Tell me do you feel the same
和我說你是不是和我一樣有相同的感受
Hold me in your arms again
想你再次將我抱在懷裡

[Hook]
I need your love
我要你所有的愛
I need your time
我要你所有的時間
When everything's wrong
當一切都變得不好時
You make it right
你讓一切變得美好
I feel so high
我真的很開心
I come alive
我充滿著生氣
I need to be free with you tonight
今晚我要你陪伴著我
I need your love (x2)
我要你所有的愛

[Verse 2]
Now I'm dreaming, will ever find you now?
現在我正進入夢鄉,我能在夢裡找到你嗎?
I walk in circles but I'll never figure out
我不斷原地打轉,但我從來沒想讓自己清醒
What I mean to you, do I belong
我對你的意義…我是屬於你的嗎?
I try to fight this but I know I'm not that strong
我試著要與現實鬥爭,但我知道自己其實並沒這麼堅強
And I feel so helplessly
我覺得自己好無助
Watch my eyes are filled with fear
看著我的雙眼裡滿是淚水
Tell me do you feel the same
和我說你是不是和我一樣有相同的感受
Hold me in your arms again
想你再次將我抱在懷裡

[Hook]
I need your love
我要你所有的愛
I need your time
我要你所有的時間
When everything's wrong
當一切都變得不好時
You make it right
你讓一切變得美好
I feel so high
我真的很開心
I come alive
我充滿著生氣
I need to be free with you tonight
今晚我就是要你陪著我
I need your love (x2)
我要你所有的愛

[Bridge]
All the years
這些年來
All the times
所有的時間
You were never been to blame
你從來沒受到責備
And now my eyes are open
所以現在我的雙眼要看清一切
And now my heart is closing
現在我的心已封閉

And all the tears
所有的眼淚
All the lies
所有的謊言
All the waste
所有的不值得
I've been trying to make it change
我一直試著要有所改變
And now my eyes are open
所以現在我的雙眼要看清一切

[Hook]
I need your love
我要你所有的愛
I need your time
我要你所有的時間
When everything's wrong
當一切都變得不好時
You make it right
你讓一切變得美好
I feel so high
我真的很開心
I come alive
我充滿著生氣
I need to be free
我要變得自由

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()