Live



Armin van Buuren Feat. Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like
阿曼凡布倫&特雷弗·格思裡 – 感同身受

[Verse 1]
Nobody here knocking at my door
沒人敲打著我的家門
The sound of silence I can’t take anymore
我無法在承受這片寧靜
Nobody ringing my telephone now
沒人讓我的手機響起
Oh how I miss such a beautiful sound
噢~我是多麼的懷念那美麗的聲響

[Hook]
And I don’t even know how I survive
然而我甚至不知道我該如何生存下去
I won’t make it to the show without your light
我的人生失去妳就彷彿失去了光彩
No I don’t even know if I’m alive
我甚至不知道我該怎麼活著
Oh, oh, oh without you now
噢,噢,噢~失去了妳
This is what it feels like
這就是我現在的感受

Oh… (x4)
噢~

[Verse 2]
Nothing to hold but the memories and frames
雖感到無所適從,但回憶與框架
Oh they remind me of the battle I face
噢~提起了那場我面對的爭鬥
Without your love, without you I drown
失去妳的愛,我沉浸在失去妳的傷痛之中
Somebody save me I’m going down
誰來救救正在沈淪的我

[Hook]
And I don’t even know how I survive
然而我甚至不知道我該如何生存下去
I won’t make it to the show without your light
我的人生失去妳就彷彿失去了光彩
No I don’t even know if I’m alive
我甚至不知道我該怎麼活著
Oh, oh, oh without you now
噢,噢,噢~失去了妳
This is what it feels like
這就是我現在的感受

Oh… (x4)
噢~

And I don’t even know how I survive
然而我甚至不知道我該如何生存下去
I won’t make it down the road with own hand line
我無法用自己的力量繼續在人生的道路上走著
No I don’t even know if I’m alive
我甚至不知道我該怎麼活著
Oh, oh, oh without you now
噢,噢,噢~失去了妳
This is what it feels like...
這就是我現在的感受...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()