close



Live


Train – Hey, Soul Sister
追隨者合唱團 – 嘿,我的心靈伴侶

Hey, hey, hey
嘿~,嘿~,嘿~

[Verse 1]
Your lipstick stains
妳的口紅印還留在
On the front lobe of my
Left-side brains
我的左大腦前葉上
I knew I wouldn't forget you
我早已知道我無法把妳忘掉
And so I went and let you
所以我就讓妳肆無忌憚的
Blow my mind
挑動我的心靈

Your sweet moonbeam
妳如月光一樣的甜美
The smell of you in every
Single dream I dream
我的每個夢中,總是會出現妳的氣息
I knew when we collided
當初我們倆碰撞在一起時
You're the one I have decided
我當下就決定妳就是我的唯一
Who's one of my kind
我心目中的唯一

[Hook]
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
Ain't that mister mister
On the radio, stereo
收音機裡播放的不是密思特先生的歌曲嗎?
The way you move ain't fair, you know
妳知道,其實妳隨著音樂搖擺的樣子不是一般的正點
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
I don't wanna miss
A single thing you do
Tonight
今晚我不想錯過與妳相處的任何一個機會

Hey, hey, hey
嘿~,嘿~,嘿~

[Verse 2]
Just in time
就在這時間點
I'm so glad you have
我很開心妳有
A one track mind like me
和我同樣的想法
You gave my life direction
妳給了我人生的方向
A game show love connection
就像電視節目非常男女一樣,我們倆註定要在一起
We can't deny
無法否定
I'm so obsessed
我是如此的著迷於妳
My heart is bound to beat
我的心因妳而噗通噗通的跳
Right out my untrimmed chest
就要從我的胸膛上蹦了出來
I believe in you
妳是我的信仰
Like a virgin, you're Madonna
是最純潔的,妳是我的聖母瑪利亞
And I'm always gonna wanna blow your mind
所以我永遠想要去挑動妳的心靈

[Hook]
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
Ain't that mister mister
On the radio, stereo
收音機裡播放的不是密思特先生的歌曲嗎?
The way you move ain't fair, you know
妳知道,其實妳隨著音樂搖擺的樣子不是一般的正點
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
I don't wanna miss
A single thing you do
Tonight
今晚我不想錯過與妳相處的任何一個機會

[Bridge]
The way you can cut a rug
妳跳著舞的樣子
Watching you is the only drug I need
如此的看著妳是我唯一所需要心靈藥劑
So gangster, I'm so thug
妳是如此的流氓,我也是如此的惡棍
You're the only one I'm dreaming of
妳是我夢想中唯一想要的女人
You see, I can be myself now finally
妳看,最終我終於能做我自己
In fact there's nothing I can't be
事實上,沒有什麼事情是我做不到的
I want the world to see you'll be with me
我要全世界都看到妳與我在一起

[Hook]
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
Ain't that mister mister
On the radio, stereo
收音機裡播放的不是密思特先生的歌曲嗎?
The way you move ain't fair, you know
妳知道,其實妳隨著音樂搖擺的樣子不是一般的正點
Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
I don't wanna miss
A single thing you do
Tonight
今晚我不想錯過與妳相處的任何一個機會

Hey, soul sister
嘿,我的心靈伴侶
I don't wanna miss
A single thing you do
Tonight
今晚我不想錯過與妳相處的任何一個機會

[Outro x2]
Hey, hey, hey
嘿~,嘿~,嘿~
Tonight
今晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()