close



Kaskade with Rebecca & Fiona - Turn It Down
卡斯科與麗蓓卡&Fiona –停止

[Verse 1]
I hold my breath when I hear lies
我屏息聽著你訴說的謊言
Adore to see your eyes fly
雙眼看著你眉飛色舞的樣子
I hold my breath when I hear lies
我屏息聽著你訴說的謊言
I'm colorblind when you deny
就算你百般拒絕我也不在乎

[Hook]
There is no time to let the blood dry
已經沒有時間讓血液流乾
You are running my heart
因為你已經流進我的心中
Look before you make your beat loud
在我的心完全為你所跳動之前
Can you turn it down
你可以停止它嗎?

There is no time to let the blood dry
已經沒有時間讓血液流乾
You are running my heart
因為你已經流進我的心中
Look before you make your beat loud
在我的心完全為你所跳動之前
Can you turn it down
你可以停止它嗎?

Can you turn it down
你可以停止它嗎?

Can you turn it down (x4)
你可以停止它嗎?

[Verse 2]
Illusions fade when feelings rise
當我意識到這一切只是我自己幻想
I push them under as I hide
我把一切放在我內心的最深處
Illusions fade when feelings rise
當我意識到這一切只是我自己幻想
I keep on finding reasons why
我試著找尋理由來搪塞自己

[Hook]
There is no time to let the blood dry
已經沒有時間讓血液流乾
You are running my heart
因為你已經流進我的心中
Look before you make your beat loud
在我的心完全為你所跳動之前
Can you turn it down
你可以停止它嗎?

There is no time to let the blood dry
已經沒有時間讓血液流乾
You are running my heart
因為你已經流進我的心中
Look before you make your beat loud
在我的心完全為你所跳動之前
Can you turn it down… (x7)
你可以停止它嗎…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()