close



Antillas Feat. Fiora – Damaged
Antillas Feat. Fiora – 傷害

[Verse 1]
Dreaming comes so easily
幻想總是讓我很容易著迷
Cause it`s all that I`ve known
因為對這一切我已經懂了
True love is a fairy tale
真愛只存在於童話故事中
I`m damaged
直到我受到了傷害
So how would I know?
不然我怎麼會懂呢

I`m scared
我好害怕
And I`m alone
獨自一人
I`m ashamed and I need you to know.
我要你知道我現在對你感到可恥

[Hook x2]
I didn`t say all the things that I`ve wanted to say
我並沒有把所有我想告訴你的事情說出口
And you can`t take back what you have taken away
你無法收回那些我們之間已不復存在的事
Cause I feel you
因為我感受的到你
I feel you in me (in me)
我感受到你一直在我心裡(在我心裡)

[Bridge]
(Can’t go back) [x9]
(回不去了)
Can’t go back (Can’t go back) [x4]
回不去了(回不去了)

[Verse 2]
Healing comes so painfully
療傷總是這麼的痛苦
And it chills to the bone
那是種痛徹心扉的痛
Won’t let anyone get close to me
不讓任何人接近我
I’m damaged
因為我被傷的很深
As I’m sure you’ve known
我相信你一定懂我的心情

I`m scared
我好害怕
And I`m alone
獨自一人
I`m ashamed and I need you to know.
我要你知道我現在對你感到可恥

[Hook x2]
I didn`t say all the things that I`ve wanted to say
我並沒有把所有我想告訴你的事情說出口
And you can`t take back what you have taken away
你無法收回那些我們之間已不復存在的事
Cause I feel you
因為我感受的到你
I feel you in me (in me)
我感受到你一直在我心裡(在我心裡)

[Bridge]
(Can’t go back) [x9]
(回不去了)

There`s only from my soul
我的靈魂裡只剩下
And under this fear
害怕傷害與畏懼
Forgiveness falling back; I was stronger
原諒你對我所做的一切;我堅強的走出你對我的傷害
I was just a little girl
我曾經只是個單純的小女孩
But I can’t go back
但經歷過這一切,我再也回不去了
I can’t go back
回不去了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()